Jotain hyvää KELAstakin

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KiiajaVille
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

KiiajaVille

Aktiivinen jäsen
21.05.2008
9 667
1
36
Kaikki tuntuu aina parjaavan KELAn toimintaa ja päätöksiä.
Nyt en voi itse kuin kiittää ja kumartaa.

Sain kotihoidontuen ajalle 1.7.-4.8.2008, kuukaudelta napsahtaa käteen 474,74e (sis. yhdestä lapsesta kuntalisän)

Joskus kannataa hakea siltä minimiajaltakin. 4.8. jälkeen altetaan maksamaan äitiyspäivärahaa eikä sen jälkeen kotihoidontukea jää maksettavaksi.
 

Yhteistyössä