Kaikki tuntuu aina parjaavan KELAn toimintaa ja päätöksiä.
Nyt en voi itse kuin kiittää ja kumartaa.
Sain kotihoidontuen ajalle 1.7.-4.8.2008, kuukaudelta napsahtaa käteen 474,74e (sis. yhdestä lapsesta kuntalisän)
Joskus kannataa hakea siltä minimiajaltakin. 4.8. jälkeen altetaan maksamaan äitiyspäivärahaa eikä sen jälkeen kotihoidontukea jää maksettavaksi.
Nyt en voi itse kuin kiittää ja kumartaa.
Sain kotihoidontuen ajalle 1.7.-4.8.2008, kuukaudelta napsahtaa käteen 474,74e (sis. yhdestä lapsesta kuntalisän)
Joskus kannataa hakea siltä minimiajaltakin. 4.8. jälkeen altetaan maksamaan äitiyspäivärahaa eikä sen jälkeen kotihoidontukea jää maksettavaksi.