Jotain äksöniä isille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ippu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ippu

Aktiivinen jäsen
07.05.2005
2 363
0
36
Tiedättekö, onko isille (ja lapsille) olemassa jotain äksöniä, nettisivuja (isyys.net on surkea), tai jotain, missä voisi tutustua muihin isiin?

Käy melkein sääliksi tuo mieheni kun hällä ei ole ainuttakaan kaveria, joka olisi myös isä. Mistä hän voisi niitä isä-kavereita saada? Hankala varsinkin kun on vähän sellainen hiljainen, niin tuttavuuden tekeminen ei ole niin yksinkertaista, kait.

täällä kans samaa onkelmaa tai siis miehen kaveri piirissä ei taida olla ketään joka olis isä, mun kaveri piiristä löytyy pari isää mutta eihän tuo meidän isäntä vissiin kehtoo hengata niiden kanssa :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 15:32 enga kirjoitti:
täällä kans samaa onkelmaa tai siis miehen kaveri piirissä ei taida olla ketään joka olis isä, mun kaveri piiristä löytyy pari isää mutta eihän tuo meidän isäntä vissiin kehtoo hengata niiden kanssa :whistle:

Joo no siis mä kans oon tutustunu nyt hiljattain muutamaan äiti-ihmiseen, kun vanhoista kavereista kukaan ei oo lastenteko-suunnitelmia vielä tehnyt... Ni näiden uusien kaverien miehet toki on, mutta kun äiditkin mullekin vielä ihan uusia tuttavuuksia, ni ei viiti sanoa et voisko ne teidän miehet sit pelastaa ton mun miehen auttamattomalta isä-ystävättömyydeltä! ;)

Yhteistyössä