Jösses kun tuo BB-Niko on ärsyttävä.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
niko on oikeasti tosi ärsyttävä..hitto mikä pelle. cheryll on kans melko ärsyttävä. Tuuli on raivostuttava, en pidä vähääkään! Harri on muute ok mutta aika hissukka/huomaamaton. Marianne on kans raivosuttava pillittäjä välillä.
SE uusi Annika vaikuttaa sellaselta että pidän hänestä varmaan eniten tällä hetkellä ja tero on kans ok. andreas on kans muuten mut tän päivn jakossa ärsytti sunnattomasti sen pillitys. mia on kans ihan jees, välil sen teiniys ärsyttää. marista ei ikinä uskois että on äiti ja sen ikäinen käyttäytyy välil niin lapsellisesti. tää uus antti vois lähtee vaikka kotia.. Mariannassa oli ärsyttäviä piirteitä, mutta hänessä oli paljon hyvääkin, olisipa pysynyt talossa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja jarna36:
Alkuperäinen kirjoittaja ärsy:
ton tumman naikkosen ääni... kuka toi nyt onkaan joka äsken oli narisemassa päiväkirjahuoneessa

Narinarinari-Marianne-argh

nii ja se uus likka Tuuli...sillä se vasta paha ääni on

hyi ihan kamala se tuuli.. jos vertaa esim. mariannaan niin marianna oli kyl paljon ihanempi kuin toi kihisijä.
 

Yhteistyössä