jossain asioissa on hirveen vaikea päästää irti siitä pikkulapsi ajasta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cella
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

cella

Vieras
kuten että lapset tahtoo saunoa keskenään.... tai että haluavat mennä kaksin pyöräilee jne jne jne..... sitä aikanaan toivoi että voi kun lapset olisi jo isompia jne, ja nyt kun ne on, onkin vaikea päästää irti. mitähän tää tulee olemaan kun ovat teinejä...

toinen pojistani aloittaa nyt syksyllä nelosen, toinen ekan ja niille on nyt kova juttu kun saavatkin tehdä asioita ilman aikuisia... toisaalta tietty ihanaa ja luo vapauksia minulle, mutta toisaalta tekis mieli mennä kokoajan mukana.... ajatus "pärjääks ne nyt" on kokoajan päässä.

voih, mä en ees halu ajatella vielä, että mun lapset ei joskus "tartteis" mua.. pelkäänkin, että musta tulee ehkä vähän semmoinen ylisuojeleva äiti..

mut yritä nauttia omasta ajasta! =)

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
tee uus vauva :D

eih eih. meidän lapset on tehty. vaikka tämä ns luopumisen aika on hankalaa, mä VIHASIN pikkulapsi aikaa. vauva vielä menee mutta se juuri liikkumaan lähtenyt taapero on jotain painajaista mulle....

Näin sivusta on helppo sanoa: pyöräilemään laskisin ton isomman yksin ja vuoden parin päästä vasta kaksin tai nuoremman yksinään. Isompi osaa varmaan jo itse varoa, mutta ei voi olettaa, että varoisi nuoremman puolesta. Saunaan varmaan laskisinkin, jos teillä on aina säännöllisesti saunottu.

Tosiaan helppo sanoa, kun ei ole itsellä poikia eikä edes ton ikäisiä lapsia. Mut eskarin aloittava ei tee mitään noista vielä yksin :D

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Näin sivusta on helppo sanoa: pyöräilemään laskisin ton isomman yksin ja vuoden parin päästä vasta kaksin tai nuoremman yksinään. Isompi osaa varmaan jo itse varoa, mutta ei voi olettaa, että varoisi nuoremman puolesta. Saunaan varmaan laskisinkin, jos teillä on aina säännöllisesti saunottu.

Tosiaan helppo sanoa, kun ei ole itsellä poikia eikä edes ton ikäisiä lapsia. Mut eskarin aloittava ei tee mitään noista vielä yksin :D

no tuota kuopusta en tosiaan yksinään laske pyöräilee vaan vain isoveikkansa kanssa. ja vain tämän kesän aikana. olin alkuun aivan paskajäykkänä mutta lapset on lunastaneet luottamukseni.

Yhteistyössä