Jospa sittenkin??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kata84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kata84

Vieras
Onko muilla kokemusta, kun kuukautiset on n. 32 päivää myöhässä ja labrassa otettu raskaustesti näytti negaa, lieviä raskausoireita on ollut. testeissä olen käynyt 3 kertaa. Olisiko kuitenkin mahdollista oola raskaana?

Olisi kiva kuulla onko jollain samantyylinen kokemus takana, kun lääkärikään ei sanonut mitään, pisti vaan tutkimuksiin. En oikein tiedä elättelenkö turhia toiveita

Jos sulla on tehty verikokeesta se raskaustesti, niin uskoisin siihen negaan. Tikkutestit saattaa näyttää plussaa viiveellä, mutta verikokeesta pitäisi näkyä luotettava tulos. Mitä tutkimuksia sulle on tehty? Jos se on vaan jotain hormoonihäikkää... Sori, ei ole omakohtaista kokemusta :)

Itselläni on todella epäsäännöllinen kierto. Välillä se heittelee yli 40 pv:n. Sinuna odottelisin vielä ja tekisin testin uudelleen about vkon päästä.. Itse olen tullut siihen tulokseen,että kun kovasti vauvaa toivoo,niin sitä saataa kuvitella vaikka jos minkälaisia oireita..Kyllä se on aikalailla psyykkistä hommaa..Stressikin voi saada aikaan kierrossa poikkeamia..

Yhteistyössä