Joskus unohtanut hakea H&M:n paketin ja nyt en voi enää tilata

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja luupää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kyllä siinä vaaditaan väh. 2 kertaa että on jäänyt noutamatta paketin. Ja ei auta vaikka ennakolla tilaa...saattaa hyvin mennä yli vuosikin ennen kuin antavat taas tilata jos silloinkaan.

onko sinulla sitten kokemusta?

Yhdellä "tuttavallani" käynyt näin. Ja nämä paketit joita ei hakenut oli peräkkäisillä kerroilla,ei voi siis enää tilata.

ookoo.. no ei kai sitten voi mitään :( kerran näin on nyt sitten päässyt tapahtumaan, säästyypä rahaa

Alkuperäinen kirjoittaja markiisi de saden:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja markiisi de saden:
Mulla on yks paketti kerran jääny hakematta tosin se lappu ei vaan koskaan tullu mulle ja unohin :ashamed: Mut kyl mä oon saanu tilattua.Mut onks sulla tili asiakkuus sinne??

ei ole.. paketti oli muistaakseni postiennakolla.

Miksi tilaat postiennakolla, kun laskukin on olemassa? Halvempaa, eikä tartte maksaa tuotteista, joita ei pidä ja odottaa sitten palautuksia tilille ties kuinka kauan...[/quote

Mä tykkään maksaa heti.Inhoon kaikkia osari juttuja sun muita.

minä myös inhoan osamaksuja..kerran olin siinä "kierteessä", enkä enää toista kertaa siihen halua, joten mieluummin sitten postiennakolla.

Kyllä siinä vaaditaan väh. 2 kertaa että on jäänyt noutamatta paketin. Ja ei auta vaikka ennakolla tilaa...saattaa hyvin mennä yli vuosikin ennen kuin antavat taas tilata jos silloinkaan.

onko sinulla sitten kokemusta?

Yhdellä "tuttavallani" käynyt näin. Ja nämä paketit joita ei hakenut oli peräkkäisillä kerroilla,ei voi siis enää tilata.

ookoo.. no ei kai sitten voi mitään :( kerran näin on nyt sitten päässyt tapahtumaan, säästyypä rahaa
Juu tosiaan ei ne yhdestä unohduksesta tee sitä tilauskieltoa pitää olla useampia...peräkkäin.

minkähän takia sitten koko ajan tulee minun nimelläni H&M mainoksia kotiin ja sähköpostiin? Eihän siinä ole mitään ideaa.. miksi lähettää mainoksia jos ei voi tilata. Asun pienellä paikkakunnalla jossa ei ole edes H&M liikettä.

minkähän takia sitten koko ajan tulee minun nimelläni H&M mainoksia kotiin ja sähköpostiin? Eihän siinä ole mitään ideaa.. miksi lähettää mainoksia jos ei voi tilata. Asun pienellä paikkakunnalla jossa ei ole edes H&M liikettä.

mainoksethan tulee jos olet omilla sivuillasi sen hyväksynyt että haluat niitä. lähtevät automaattisesti kaikille postituslistalla oleville,pystyy sitten tilamaan tai ei.

Yhteistyössä