Joskus unohtanut hakea H&M:n paketin ja nyt en voi enää tilata

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja luupää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
UNOHTANUT? Tilaako joku niin tarpeetonta ettei edes muista tilanneensa/tarvitsevansa..

Juupajuu, itse kysymykseen en osaa vastata mutta nuissa tapauksissa varmaan firmojen on oltava tiukkoja, kalliiksihan niitä tulee postissa turhaan käyttää...

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Miten sen voi unohtaa... :)
Itse aina odottelen jo paketteja ja kiire päästä katsomaan, että millaisia on tulossa :)

kyllä sen vaan voi.. elämässä muutakin mietittävää kuin yksi paketti :) sattuipa olemaan muutto vielä saman aikaisestia

H&M:n paketin kanssa ei ole käynyt noin, mutta esim. Jotexilta ja Ellokselta olen tilannut ja toimitus kestänyt niin kauan, että olen ehtinyt hankkia jo muualta tarvitsemani ja jättänyt vai hakematta paketin. Mihinkään tilauskieltoon en ole päätynyt.

te ääliöt ette tajua miten paljon se firmalle maksaa kun niitä jätetään lunastamatta!!! ymmärrän täysin, jos eivät lähtetä mitään enää yhdenkään lunastamattoman jälkeen... etenkin pikkufirmoille...

ei yhen paketin unohduksesta tuu tilauskieltoo.

Ne lähettää ensin sellasen kirjeen että olette jättäneet noutamatta ja plaaplaa... Tuo kirje saattaa tulla jo yhen unohuksen jälkeen, mutta ei siitä kieltoo tuu.

Mulle lähetettiin sellanen kirje. Ei ollu edes mun vika. Enkä edes ollu jättäny noutamatta pakettia.

Alkuperäinen kirjoittaja dfss:
UNOHTANUT? Tilaako joku niin tarpeetonta ettei edes muista tilanneensa/tarvitsevansa..
Kyllä mullekin ihan helposti vois käydä näin, ei tuottais tuskaakaan unohtaa jotain pakettia... Mutta kun ei nyt kuitenkaan sattunut käymään, niin enpä osaa vastata tuohon kysymykseesi.

Alkuperäinen kirjoittaja markiisi de saden:
Mulla on yks paketti kerran jääny hakematta tosin se lappu ei vaan koskaan tullu mulle ja unohin :ashamed: Mut kyl mä oon saanu tilattua.Mut onks sulla tili asiakkuus sinne??

ei ole.. paketti oli muistaakseni postiennakolla.

Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
ei yhen paketin unohduksesta tuu tilauskieltoo.

Ne lähettää ensin sellasen kirjeen että olette jättäneet noutamatta ja plaaplaa... Tuo kirje saattaa tulla jo yhen unohuksen jälkeen, mutta ei siitä kieltoo tuu.

Mulle lähetettiin sellanen kirje. Ei ollu edes mun vika. Enkä edes ollu jättäny noutamatta pakettia.

minä en tämmöistä kirjettä ainakaan saanut.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mulla on yks paketti kerran jääny hakematta tosin se lappu ei vaan koskaan tullu mulle ja unohin :ashamed: Mut kyl mä oon saanu tilattua.Mut onks sulla tili asiakkuus sinne??

Kokeile ja laita ennakko tilauksen maksuvaihtoehdoksi.
Jos ei auta ni sit se on varmaa vaan soitettava sinne että mikä mättää :|

Miksi tilaat postiennakolla, kun laskukin on olemassa? Halvempaa, eikä tartte maksaa tuotteista, joita ei pidä ja odottaa sitten palautuksia tilille ties kuinka kauan...

Kyllä siinä vaaditaan väh. 2 kertaa että on jäänyt noutamatta paketin. Ja ei auta vaikka ennakolla tilaa...saattaa hyvin mennä yli vuosikin ennen kuin antavat taas tilata jos silloinkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ?:

Miksi tilaat postiennakolla, kun laskukin on olemassa? Halvempaa, eikä tartte maksaa tuotteista, joita ei pidä ja odottaa sitten palautuksia tilille ties kuinka kauan...

jaa`a hyvä kysymys.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä siinä vaaditaan väh. 2 kertaa että on jäänyt noutamatta paketin. Ja ei auta vaikka ennakolla tilaa...saattaa hyvin mennä yli vuosikin ennen kuin antavat taas tilata jos silloinkaan.

onko sinulla sitten kokemusta?

Alkuperäinen kirjoittaja ?:

Miksi tilaat postiennakolla, kun laskukin on olemassa? Halvempaa, eikä tartte maksaa tuotteista, joita ei pidä ja odottaa sitten palautuksia tilille ties kuinka kauan...[/quote

Mä tykkään maksaa heti.Inhoon kaikkia osari juttuja sun muita.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

onko sinulla sitten kokemusta?

Yhdellä "tuttavallani" käynyt näin. Ja nämä paketit joita ei hakenut oli peräkkäisillä kerroilla,ei voi siis enää tilata.

Yhteistyössä