Joskus sitä tulee vitsailtua siitä, kun tuo mies ei kuuntele

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IamWeasel
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

IamWeasel

Aktiivinen jäsen
14.09.2006
8 088
0
36
mut nyt ei kyllä naurata: se on käyny kuuntelemassa ja lueskellut ohjeita lomautusrahan hakemista varten, tänään niillä oli sitten jälleen ollut töissä joku höpisemässä niistä jutuista niin väärinpä on meitin isäntä sitten laittanu ne paprut, ilmeisesti joku lappunen puuttuikin kirjeestä, joka siis maanantaina lähti kohti metalliliiton postilootaa. Ja milloinkahan se siellä avataan ja pistetään bumerangina takasin. Perkele :kieh: :kieh:

lisään vielä kun tähän kumminkin joku tulee mainitsemaan asiasta: mä tiedän että nuo paperiasiat on hankalia ja monimutkaisia joskus, ja virheitä sattuu vaikka kuinka olis neuvottu. Mies vaan on sen tyyppinen, että kuulee muttei kuuntele.

Äijä: Häh? Sanoiks sää jotai?
Minä: en...
Äijä: Jaa, no, ei ihmekkää etten mää mitään kuullu...

Ja kun yrittää kontaktia äänellä ottaa, ei onnistu. Siis samanlaisia kaikki...

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Äijä: Häh? Sanoiks sää jotai?
Minä: en...
Äijä: Jaa, no, ei ihmekkää etten mää mitään kuullu...

Ja kun yrittää kontaktia äänellä ottaa, ei onnistu. Siis samanlaisia kaikki...

Heh, juu niin tuttua.. :snotty: Eikä tolla silmätkään meinaa toimia. Etsii nyt jotain, asia on siinä nenän edessä, eikä siltikään näe *huokaus*

Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
mut nyt ei kyllä naurata: se on käyny kuuntelemassa ja lueskellut ohjeita lomautusrahan hakemista varten, tänään niillä oli sitten jälleen ollut töissä joku höpisemässä niistä jutuista niin väärinpä on meitin isäntä sitten laittanu ne paprut, ilmeisesti joku lappunen puuttuikin kirjeestä, joka siis maanantaina lähti kohti metalliliiton postilootaa. Ja milloinkahan se siellä avataan ja pistetään bumerangina takasin. Perkele :kieh: :kieh:

No sinne voi toki soittaa ja sanoa laittavansa puuttuvan paperin perässä hetimiten, niin ei tarvitse eestaas lähetellä :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joo, toi Metalliliitto on ihan perseestä! Mies odotteli vissiin 3kk päätöstä.. Aina vaativat vaan lisäselvityksiä ym ym..

Katos, ei ne mitään vaadi jos ymmärtää laittaa kerralla oikeat ja tarpeeliiset paperit. Ja ohjeet on aika selkeet hakemuksessa ja jos ei löydä niin kannattaa kysyä luotolta.

no minä en oikein hoksannut mitä tuo mies tuossa selitti, että olisko nämä paperit pitäny jotenkin sieltä työpaikan kautta pistää tuonne liittoon. Itse kun tosiaan en ole ollut kuuntelemassa että mitenkä tuolla nyt toimitaan. Kaitpa se hoituu ja jos nyt sen puuttuvan lappusen pistää perässä, mutta mua pelottaa että tuo käsittelyaika tän sähläyksen myötä pitenee vaan.

no minä en oikein hoksannut mitä tuo mies tuossa selitti, että olisko nämä paperit pitäny jotenkin sieltä työpaikan kautta pistää tuonne liittoon. Itse kun tosiaan en ole ollut kuuntelemassa että mitenkä tuolla nyt toimitaan. Kaitpa se hoituu ja jos nyt sen puuttuvan lappusen pistää perässä, mutta mua pelottaa että tuo käsittelyaika tän sähläyksen myötä pitenee vaan.

Jos sieltä jotain puuttuu niin saattavat jopa soittaa. Ja vaikka tulisi paperit bumerangina takaisin niin eivät mene jonon hännille. Työpaikalta lähtee tarkastulistat liittoon mistä ilmenee lomautuspäivät. Itse pitää huolehtia palkkatodistus ja mahdollinen todistus sosiaalietuuksista (esim. kht).

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:

Jos sieltä jotain puuttuu niin saattavat jopa soittaa. Ja vaikka tulisi paperit bumerangina takaisin niin eivät mene jonon hännille. Työpaikalta lähtee tarkastulistat liittoon mistä ilmenee lomautuspäivät. Itse pitää huolehtia palkkatodistus ja mahdollinen todistus sosiaalietuuksista (esim. kht).

Juu nuo kaikki siinä olikin, mutta jostain koulutusrahoista mies jotain puhui. Kotihoidontukipäätökset ja muut on kyl pistetty menemään. Sellasta paperia mulle nyt ei tule mieleenkään että mikä puuttuis, ellei nyt sitten mun palkkatietoja tarvita mihinkään (tuskin sentään, mutta mitä ne tuolle kotihoidontuelle tekee..?)

Juu nuo kaikki siinä olikin, mutta jostain koulutusrahoista mies jotain puhui. Kotihoidontukipäätökset ja muut on kyl pistetty menemään. Sellasta paperia mulle nyt ei tule mieleenkään että mikä puuttuis, ellei nyt sitten mun palkkatietoja tarvita mihinkään (tuskin sentään, mutta mitä ne tuolle kotihoidontuelle tekee..?)

Jos sinä olet töissä niin se vähennetään miehen päivärahasta.

Mies sanoi, ettei mun työssäoloa kysytty missään kohdassa? Mitenkäs tää asia sitten tarkistetaan? Kyllähän mä olen töissä, eli tää tarkoittaa kaiketi sitä, että miehen lomautusrahat on +-0.

Mies sanoi, ettei mun työssäoloa kysytty missään kohdassa? Mitenkäs tää asia sitten tarkistetaan? Kyllähän mä olen töissä, eli tää tarkoittaa kaiketi sitä, että miehen lomautusrahat on +-0.[/quote]

Kohdassa 10 alimmaisena: kuka hoitaa lasta?

Mies sanoi, ettei mun työssäoloa kysytty missään kohdassa? Mitenkäs tää asia sitten tarkistetaan? Kyllähän mä olen töissä, eli tää tarkoittaa kaiketi sitä, että miehen lomautusrahat on +-0.

Kohdassa 10 alimmaisena: kuka hoitaa lasta?[/quote]

Minähän se hoidan, mutta käyn myös töissä (viikonloppuisin ja aina silloin, kun mahdollista) :) Eikait myö muuten mitään kh-tukea saataiskaan, jos ei lapsia kotona hoidettas. Noh mutta, senpä näkee sitten paljonko sieltä lomautusrahaa maksetaan, alkaa kohta jopa tuntumaan rahatilanteessa tämä. Kiitos kun jaksoit vastata :flower:

Minähän se hoidan, mutta käyn myös töissä (viikonloppuisin ja aina silloin, kun mahdollista) :) Eikait myö muuten mitään kh-tukea saataiskaan, jos ei lapsia kotona hoidettas. Noh mutta, senpä näkee sitten paljonko sieltä lomautusrahaa maksetaan, alkaa kohta jopa tuntumaan rahatilanteessa tämä. Kiitos kun jaksoit vastata :flower:

No metallin luottamusmies on aina valmis! :laugh:

Ja tulee laput takaisin jos tuohon unohti vastata!

Nonii justiinsa, kysäsin mieheltä niin arvaa mikä on vastaus |O "Ai mikä.. en mä muista.. " Kiva kun se on ottanut ihan ajatuksella tuon papereiden täytön, sunnuntai-iltana rupes katteleen niitä tuossa ja maanantaina postiin. A(i)vot!

Yhteistyössä