Joskus semmonen olo että järki lähtee:/

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
Miks elämää niin stressaava joskus, joka päivää hoidan työ asioita ja ne jotka en tiennyt ennen hoidan nyt ja joka päivää jotain uutta tulee että joudun stressamaan, :/ tovottavasti koht helpottu...

sorry oli pakko tehdä typerä aloitus :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja MoetMuM:
Älä muuta viserrä. Juuri kun luulit tehneesi kaiken ja kaiken olevan kunnossa niin eiköhän jotain romahda niskaan..jaksamisia :hug:

mä luulin että tänään sitten tein kaikki ja oikein, mut ei kun uus tieto tuli ja taas koko yö menee että hoidan paperi asiat, mut ei se on se stressaavin vaan että tein väärin ja nyt en tiedä miten teen, mä selitän kyllä huonosti :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Evetsu:
Mulle tuli elohiiri mahaan(!) stressistä. En tiedä kumpi ärsyttää enemmän...stressin aihe vai siitä aiheutunut elohiiri =(

mulla hirveä nälkää tulee ja syön kaikki kun stressaan, mut sen jälkeen stressaan toisessa töissä kun muutamia kiiloja tulee ja pitää olla kunnossa

Yrittäjyys on tosi vaativaa työtä. Toivottavasti et ole saanut aikaan mitään kovin isoa sekaannusta.

Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Yrittäjyys on tosi vaativaa työtä. Toivottavasti et ole saanut aikaan mitään kovin isoa sekaannusta.

Sain kyllä, mutta kirjänpitäjän mielestä kaikki oli hoidettavissa, no mä hoidin kaikki asiat melkein 3vkoa meni että sain koko vuoden paperit ja muuta ja nyt taas yks asia väärin ja vielä miten väärin :/ no ainakin se on viimeinen asia joka jos nyt hoidan pois niin toivon mukaan kaikki sen jälkeen ok, jos yllätykisä taas ei tulee ja juu on vaativa, mä teen työt 24/7 melkein+ mieskin tekee kun mä en jaksa enää

Alkuperäinen kirjoittaja Strippaava Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja feger:

Sain kyllä, mutta kirjänpitäjän mielestä kaikki oli hoidettavissa, no mä hoidin kaikki asiat melkein 3vkoa meni että sain koko vuoden paperit ja muuta ja nyt taas yks asia väärin ja vielä miten väärin :/ no ainakin se on viimeinen asia joka jos nyt hoidan pois niin toivon mukaan kaikki sen jälkeen ok, jos yllätykisä taas ei tulee ja juu on vaativa, mä teen työt 24/7 melkein+ mieskin tekee kun mä en jaksa enää

Sulla kuulostaa olevan hyvä kirjanpitäjä taustatukena, se on hyvä juttu.
Toivon, että saat asiat mahdollisimman pian järjestykseen.
Tsemppiä! =)

Yhteistyössä