Joskus hyvääkin

Meillä vietetään kohta hopeahäitä ja ollaan 45 silloin.En voi sanoa että parisuhteemme olisi ollut ongelmaton tai olisi sitä nyt, mutta keskinäinen rakkautemme ja mielihyvä siitä mitä toisiltamme saamme on näitä ogelmia suurempi, se kantaa meitä eteenpäin toivottavasti yhdessä vielä kauan. Paljon olemme vuosien saatossa anteeksi pyytäneet ja antaneet ja vääryydet myös pyrkineet unohtamaan.
Yksinäisiä olemme kumpikin tahollamme ja emme aina ymmärrä toistemme tarpeita, mutta riidassakin meillä on pidetty päätös: tahdomme jatkaa ja yrittää.
Onko muita "onnellisia" tai ylipäätään elinikäiseen parisuhteeseen uskovia ja panostavia??? Löytyykös täältä jakajaa ilolle ja onnelle, vai vaan kadehtijoita, josittelijoita ja leukimiseksi luujlijoita? ;)

Täällä :wave:
Mentiin juuri vähän aikaa sitten naimisiin, ollaan kuitenkin oltu yhdessä jo yli 10 vuotta! Reilu 2-vuotias poika ollaan saatu aikaiseksi ja talokin rakennettu.
Vaikeaa on meilläkin välillä ollut ja monenlaisia koetuksia parisuhteemme kestänyt. Jotenkin tuntuu, et koko ajan kasvamme enemmän kiinni toisiimme ja rakkaus sen kuin syvenee! :heart: :heart:
Paljon on parisuhteen eteen töitä tehty ja luulen että suurimmat urakat on vielä edessä, mutta ei se jotenkin edes pelota.
Se on juuri kaikkein tärkeintä, että TAHTOO. Rakkaus voi välillä viilentyä tms. mutta jos molemmat tahtovat, sen parisuhteen saa kyllä kuntoon. =)

Elzu
Ilmottaudun joukkoon =)

Yhdessä ollaan oltu "vain" 8½vuotta ja naimisissakin vain 2vuotta, mutta molemmat ollaan kyllä päätetty olla yhdessä vaikka mikä tulisi.
Meillä on ollut kanssa välillä ihan kunnon alamäkiä yhteiselossa, niinkin pahasti että pari kertaa suhteen alkuvuosina oli hilkulla ettei sittenkin erottu.
Mutta kummasti sitä vaan ollaan jaksettu ja puhumalla asiat setvitty.
Kaksi pientä tyttöäkin ollaan saatu aikaiseksi :heart:

Itse olen sitä mieltä että jos tollaisista "kriiseistä" selviää, niin ne vaan lujittaa suhdetta ja rakkaus senkun kasvaa.
Sitä siis osaa rakastaa täysillä, toisen vioista huolimatta :heart:

Kuulkaa täällä yksi erittäin onnelinen vaimo, avioliittoa takana 20 v. Vaikeaa on ollut ja ulkopuolisetkin on yrittäneet (sukulaiset) erottaa, mutta olemme aina olleet sitä mieltä, että rakkaus kantaa. Ja niin se on tehnytkin.
Olen ylpeä ettei ole luovutettu. Mutta tosi juttu on se, että kateellisia on pilvinpimein.

Meillä myös "palaset"loksahtaneet kohdalleen,ja heti ensi näkemältä :) Muutenkin tapaamisemme oli kuin kohtalon sanelemaa..Rakastetaan toisiamme päivä päivältä enemmän ja viiden vuoden aikane erossa ollaan oltu pisimmillään se aika,kun sairaalassa oon ollut kahden tyttären synt.johdosta..Vaikka silloinkin nähtiin kuitenkin joka päivä ja aina,kun toinen lähti niin ikävä oli kova..Meidän suhteen salaisuus on ainakin siinä,että olemme parhaat Ystävät samalla kuin rakastavaiset..Puhutaan toisillemme paljon ja tuumitaan joka olta,kuinka onnekkaita olemme :heart:

Nellamaaria
Ihanaa lukea näitä kirjoituksia. Toivotan teille kaikille lisää ihania vuosia miestenne kanssa. Toivottavasti itse voin kirjoittaa vastaavaa kuin te, kun joku esittää saman kysymyksen 10 + vuoden jälkeen...

Nellamaaria
Ihanaa lukea näitä kirjoituksia. Toivotan teille kaikille lisää ihania vuosia miestenne kanssa. Toivottavasti itse voin kirjoittaa vastaavaa kuin te, kun joku esittää saman kysymyksen 10 + vuoden jälkeen...

:wave:
Olemme olleet yhdessä 14 vuotta ja naimisissa siitä 5 vuotta. Lapsia on kaksi ja kolmannesta kuumeillaan. Onnellisia olemme, vaikka koettelemuksia löytyy vuosien varrelta paljon. Kuten yllä kirjoittaneet mainitsivatkin, kyllä se on se tahto mikä yhdessä pitää. Eikä voi väheksyä rakkautta ja perhettäkään. Mitä pidempään yhdessä ollaan sitä syvemmäksi suhde muuttuu. En voi sanoa kuin kyllä minua on onni potkaissut, kun olen noin ihanan miehen saanut. :heart:

zannuska
yhdessä ollaan oltu vajaa 10 vuotta, naimisissa vasta muutaman kuukauden...
yhteiselossa tietysti on aikoja jolloin kaikki ottaa päähän mutta aina paremmalta tuntuu sen jälkeen:)
kun muistaa antaa molemmille omaakin aikaa niin homma toimii...
rakastan miesätni yli kaiken ja on niin ihana saada esim mieheltä kesken työpäivän vieti:rakastan sinua.......

Yhteistyössä