Joskus ei voi kuin miettiä onko jotkut tosiaan niin tyhmiä miltä vaikuttavat.Liittyy tuttavan sanomisiin mun opiskelusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hoh hoijaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hoh hoijaa

Vieras
Olen tällä hetkellä opiskelija ja valmistun keväällä eli paljon ei ole enää opiskelua jäljellä.

Nyt on ollut hiihtoloma jonka olen viettänyt mukavasti sairastaen keuhkoputkentulehdusta. Eilen tuttava kysyi aionko mennä maanantaina kouluun. Sanoin, että en tiedä että pitää katsoa mikä on olotila. Tuttava sanoi, että no ei sitä nyt kannata jonkun kuumeen takia pois olla. Sanoin, että en todellakaa mene kuumeisena ja kipeänä kouluun. Tuttava totesi tähän no et sä sitten sitä koulua pääse läpi.

WTF?!? Mä sanoin takaisin melko äkäisesti, että kyllä koulusta saa olla pois eikä jonkun parin päivän sairasloman takia valmistuminen myöhästy! En todellakaan lähde kouluun huomenna jos vielä tänäänkin on kuumetta, eilen ainakin oli illalla. Mitä järkeä on mennä sinne yskimään "puolikuolleena" eikä jaksa mihinkää keskittyä. Kyllä varmaan luokkakaveritkin tykkäisi kun sinne mennään heidän seuraansa moneksi tunniksi sairaana.

En voi muuta sanoa tuosta tuttavan logiikasta kuin, että onpa taas tyhmä ihminen.

Ei ole kyse siitä ettenkö oli suorittanu opintojani kuten pitää joten miksi ihmeessä joku laukoo noin typeriä kommentteja. Aivan kuin ei saisi sairastaa. En mä tässä kunnossa olisi töihinkään mennyt. Nyt alkaa olo olla vähän parempi, mutta edelleen kävely hengästyttää ja seisoessa olo on huonompi kuin maatessa tai istuessa. Eli miten mä edes jaksaisin kolmen kilometrin matkan kouluun kävellen tässä kunnossa. :stick:

Mä en myöskään tajua. Meidän koulussa on harvoin mitään missä on läsnäolopakko ja silti toiset ovat ihan kauhuissaan siitäkin, jos jättää vapaaehtoisia luentoja väliin.

Yhteistyössä