joskos täältä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 2 lapsen yh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no kuule, ei siinä oo mitään ongelmaa että oot mies (siis jos oot tosiaan mies, näin aprillina varsinkaan ei kukaan sitä usko) ja yh, ei se suurinta osaa tämän palstan yh-äideistä karkota. tosiaankaan.

miut karkottaa tuo siun ikäs, 23 menee jo vähän sinne haudanryöstelyosastolle ku ottaa huomioon miten vanha harppu mieki oon :D

mutta laske vaan verkot veteen, eikait se ota jos ei annakkaan =)

Alkuperäinen kirjoittaja 2 lapsen yh:
eli miten sitten todistan että ole mies? kerroppas kaboom

Ei kai sun mulle mitään tarvi todistaa! Mulle on ihan sama oletko mies vai nainen tai jotain siltä väliltä. :D

Mutta jos seuraa täältä tahdot, niin rekisteröidy, ota osaa keskusteluihin niin sut huomataan. Ei tämmösellä alotuksella naista irtoa, siihen tarvii enemmän.

Sehän on ihan sama ku menisit torille seisomaan kyltin kans "etsin naisystävää". Moniko ilmoittautuisi? Tuskin moni. Mutta, jos menisit vaikka johonkin tapahtumaan, juttelisit ihmisten kanssa ja tutustuisit, luultavasti halukkaita naisia alkaisi ilmaantumaan. =)

en ole aprilli pila enkä nainen ja aksu olet 4v vanhempi. niin en ymmärrä tuota sun nauru juttuasi

Sori. Kun oon täällä lukenut sellaisiakin aloituksia missä nainen etsii naista niin... No toivottavasti löydät jonkun. =)

ok. kerran kukaan ei ota minua tosissaan. niin tässä on minu msn osoite: hevihemmo@windowslive.com ja kuvassa on mun pärstä. en ole aprilli pila. kerran kukaan ei minua usko niin tässä on sit todiste kaikille

joo ei kukaan muukaan lisäile... joitakin on vain mahdoton miellyttää mut eipäs kukaan ole vielä sitä todistanut olenkos mies vain nainen vaik oman msn osoitteen esille laitoin

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
hevihemmo?????? siis hetkoneenn.......

toi osote on jonku palstalaisen profiilissa kun vaan muistasin että kenen!

siiis mitä

juujuu... hitto ku en muista nikkiä ja ihan vasta sen luinki sieltä...

Hei niin muuten onkin!!!!! :D Mutta kukas se olikaan....

Alkuperäinen kirjoittaja Kaboom:
hevihemmo?????? siis hetkoneenn.......

toi osote on jonku palstalaisen profiilissa kun vaan muistasin että kenen!

siiis mitä

juujuu... hitto ku en muista nikkiä ja ihan vasta sen luinki sieltä...

Hei niin muuten onkin!!!!! :D Mutta kukas se olikaan....

nyt miettiin ja kovasti.... tarkistakaa heti ku tulee mieleen... perhana ku män yöunet nytten :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja 2 lapsen yh :
jännä juttu että kukaan ei usko minua muttei voi liittää mus msn ja katsoa mun kuvaa ja muutenki... jotenki niiin tavallista suomalaista toimintaa.....

no elä ny vingu. tuommosella toiminnalla et varsinkaan ketään saa...

Alkuperäinen kirjoittaja 2 lapsen yh :
jännä juttu että kukaan ei usko minua muttei voi liittää mus msn ja katsoa mun kuvaa ja muutenki... jotenki niiin tavallista suomalaista toimintaa.....

Kuule, teeppä niin että teet nyt sen nikin ittelles ja sit laitat profiiliin sun oman kuvan kun et kerta muuten osaa kuvia lisäillä. Kai sulla on joku kuva itestä? :D

Yhteistyössä