Jos voittaisitte lotossa siis paljon...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Riivinrauta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Riivinrauta

Aktiivinen jäsen
21.01.2007
4 454
0
36
niin mä tossa eilen illalla mietiskelin kun joskus aikonaan kerroin miehelle että mitä tehtäis jos voitettais.... siis mun sika hyvän bisnes idean, niin tää töksäyrri mulle sit vaan että no sä saat tehä osuudellas mitä tykkäät :o

Tjaa... mietin sit eilen että kaippa se olis siinä vaiheessa hyvä sit tehä se avioehto.
Siis niin tyhmä ajatus mut tuli vaan mieleeni :D

Maksaisin autolainan pois ja ostaisin/rakennuttaisin unelmieni talon.. Sitte loput sijoittaisin johonkin mistä sais voittoa ja niinpä potti riittäis mukavaan elämään. Työnhaku ei silti kyllä loppuis.

Alkuperäinen kirjoittaja Äiti-Kengu:
Niin mutta jos miehes voittaa saat sinäkin siittä osuutes ja käyttää miten lystäät ;)

Niin tietenkii... kyllä se lotto on meille molemmille joka viikonloppu.
Mut siis meinaan että no mies on sitä mieltä ilmeisesti että ne jaettais ja sit kumpanenkin tekis rahoillaan mitä lystää.
Mut mä kun olen mielessäni suunnitellu mitä mä tekisin mut selkeesti mies ei luota mun bisnes vaistoon yhtään.

Mä en nyt tiedä miten selittäisin tän...
Ja juu kyllä meilläkin kaikki mein lainta maksettais pois ennenku mitään sen kummempia alettais duunaa niillä
:D

Tietty ostaisin perheelleni unelmatalon ja kaks autoo. Mutta haluaisin perustaa nuorille semmosen netti-/ajanviettokahvilan, jossa voisivat aikaa viettää. Siellä olisi huoneet pelaamiseen, musiikinkuunteluun, netissä surffailuun jne. Pitkälle olen ideaa pohtinut, vaikkei sen perustaminen koskaan mahdollista olekaan. Koska en haluaisi tehdä sitä elääkseni ja nyhtääkseni loputkin rahat nuorisolta, vaan ottaisin vain pienen korvauksen myytävistä tuotteista, ja lähinnä se olisi siis paikka jossa viettää aikaa...

Yhteistyössä