Jos voittaisit lotossa, kertoisitko kellekään? Ja miten ihmeessä sen salaisuutena vois pitää jos...

  • Viestiketjun aloittaja f
  • Ensimmäinen viesti
f
hommaa uuden talon ja auton yms? Kyllä meillä ainakin lähipiiri tietää, ettei me sellaisia saatais ilman jotain lottoa ja yllätysperintöä.

Ja mitäs sitten, kelle kaikille voitosta pitäisi antaa ja millä perusteilla? Kyllä menis vaikeeksi...
 
Yrittäisin olla hissun kissun. En ostaisi mitään ökytaloa tai lähtisi kuukausiksi kiertämään maapalloa. Ehkä vanhemmilleni kertoisin ja heidän elämäänsä helpottaisin.
 
mä kertoisin vanhemmille ja heille lahjoitettaisiin hieman rahaa. muille ei kerrottaisi, ostettaisiin vaan talo ja toinen auto ja annettaisiin muitten ymmärtää et lainarahalla.. ja eihän siitä voitosta pidä antaa kellekkään yhtään mitään. saa antaa jos haluaa mutta mikään pakko ei ole. =)
 
läheisille toki koska jos pääpotti tulee niin annetaan kaikille sisaruksilla ja vanhemmille 50 tuhatta. ja omille kavereille vois tarjota vaikka ulkomaan matkan.

En mä sitä muuten huutelin. Toki ostettais molemmille uudet autit ja rakennettais meen unelmatalo (hirsitalo )johonkin aika lähelle. Me lopettais työt.

Eli kyllä sen varmaan moni huomais että ollaan rikkaampia. Mutta tosiaan ei sitä mitään huudeltais
 
Sisu harmaana
Me varmaan kerrottais vaan molempien vanhemmille. Ei muille, ja yritwttäis olla hissunkissun asiasta. Just viikko sit miehen kans puhuttiin, et mitä tehtäis rahoilla... Säästöön, korkeakorkoiselle tilille tietysti, ja sit avustettais sitä mukaa tiettyjä lähipiirin ihmisiä, kun sais lahjoittaa silleen, et ei menis lahjaveroa summasta.
 
hissunkissun
En kertoisi kellekään, edes vanhemmillenikaan, koska ei hekään minua koskaan taloudellisesti auttanut, kuin ihan pientä. He on aina pärjänneet taloudellisesti vaikka olen ollut joskus pohjalla ja hädässä. Ehkä ihan vähän voin avittaa, mutta en kerro koskaan voittaneeni lotossa.
 
Moi
Mun täytyy kyllä sanoa että meillä menis vaihtoon niin asunto kuin autot, remppaisin hienon kämpän itelleni ja MATKUSTELTAIS koko perhe. Mulla on yks tuttu joka on voittanut ison summan jokerista, hänkään ei asiasta huudellut mutta kyllä vaan jotain kautta sai kaikki tietää. Ei ole silti hänen elämäänsä muuttanut vaikka ihmiset tietävätkin. En mäkään asiasta huutelis mutta en nyt erityisemmin kyllä salailiskaan. Useemmalla lähisukulaiselle annettas myös rahaa, ja johonkin hyväntekeväisyyteen myös.
 
hööveli
en osais olla hiljaakaan...tottakai tulisi kerrottua ihmisille.... sisaruksien lainat maksaisin pois ja akvereilel etelän matkat. ja sitten vaan nauttisin elämästä...tekisin vaapaehtois työtä jonnekkin sairaalaan lastenosastolle...ettei elämä tuntuisi liian tylsälle yms.
 

Yhteistyössä