Jos voisitte valita lomakohteen viikoksi loka-marraskuussa, mihin lähtisitte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mulla mahdollisuus todelliseen lepolomaan ystävän kanssa loppuvuodesta. En ole silloin 4,5 vuoteen ollut lapsista erossa yhtä yötä kauempaa ja senkin vain kaksi kertaa, perheen kanssa on kyllä matkusteltu. Nyt sitten tuntuu että maailma olisi auennut mulle taas, olen täpinöissäni tästä mahdollisuudesta ja päässä vaan surraa mihin menisi :)

Haluaisin ehkä kohteeseen johon lasten kanssa ei vielä voi mennä tai se ei ainakaan ole niin nautittavaa (ovat 4 ja 1½ v.), eli kaupunkikohde? Vaellusloma? Ratsastusloma? Mikä ja missä? Kaukokohteet toki kiehtovat mutta viikko on aika rajallinen aika.

Mihin itse lähtisitte jos olisi mahdollisuus?

Mulla on matka varattuna, lähtö on 11 päivän päästä, mutta minua houkuttelee matka:

- Norjaan
- Islantiin
- Pariisiin
- Moskovaan
- johonkin pyhiinvaelluskohteeseen, mutta riittäisikö viikko esim. Santiago de Compostelaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Mulla on matka varattuna, lähtö on 11 päivän päästä, mutta minua houkuttelee matka:

- Norjaan
- Islantiin
- Pariisiin
- Moskovaan
- johonkin pyhiinvaelluskohteeseen, mutta riittäisikö viikko esim. Santiago de Compostelaan?

Lontoo on tuttu, olen asunut Enkkulassa 4 vuotta :)

Norjan sää ei houkuttele tuohon aikaan vuodesta. Pariisi on ihana mutta olen käynyt, Moskova hmmm... tai Pietari. New York pitäisi nähdä kerran elämässä ja se houkuttelisi, tuota Santiago de Compostela olisi kiva vaelataa ja sen voi tehdä lyhyemmässä pätkässäkin vaeltaen vain osan matkasta.

Portugaliin syömään sardiineja ja juoman vino verdeä
Maltalle
Italiaan jonnekin päin
Onhan noita ihania paikkoja

Unkarissa yksi tuttu kävi syksyllä ratsastusvaelluksella ja oli kuulemma ihana reissu.

Yhteistyössä