Jos voisit valita olevasi minkä tahansa ammatin menestyvä edustaja...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ff
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

ff

Vieras
...niin mikä olisit? Ja miksi?

Siis että saisit valita minkä tahansa ammatin, simsalabim ja muuttuisit ammattitaitoiseksi sen alan tekijäksi silmänräpäyksessä? Eli ei tarvi miettiä että ootko oikeasti hyvä siinä tms., tämmöinen mielikuvitusjuttu?

Musta olis kivaa olla vaikkapa joku taiteilija, tai sit muotisuunnittelija :) koska olisi ihana tehdä luovaa työtä ja vieläpä ansaita sillä. Tai sit jonkun mielenkiintoisen alan erikoislääkäri olisi myös kiva.

Tämmöstä hömppää viikonlopun kunniaksi :D

Multa puuttuu ilmeisesti kunnianhimo, kun en vaan haluaisi olla mikään keulahahmo tms. johtajatyyppi.
Olen mieluummin se statisti, sivuhahmo etc.

Mutta lapsuuden haaveita oli just joku laulaja/näyttelijä, ei sen kunnianhimoisempaa... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Yksikö vaan?

No voi sanoa useammankin, ei tää niin nuukaa oo :D

Kirjailija, poliitikko, ammattimainen mesenaatti ja öisin supersankari.

:heart:

tatuoija tai hyväntekijä, eli olisin töissä jossain maailmaa/ihmisiä auttavassa järjestössä (palkallisena ja tarpeeksi korkeassa asemassa, ei mikään flaijereiden jakaja)
tai stylisti

Näyttelijä tai balettitanssija tai kirjailija.
En haluaisi olla ainakaan mikään julkisen sektorin pomo, rehtori, virastossa tai kansanedustaja tai kunnanjohtaja mikään tällainen sylkykuppiammatti. Jota kaikki luulevat osaavansa hoitaa paremmin.

-Metalliseppä: visuaalisuus, luoda konkreettisia esineitä, mitä voi koskettaa, käyttää jne..
Hienoja materiaaleja.

-Kirjailija: luovuus, se hyvänolontunne, että ihmiset ympäri maailmaa ovat haaveissaan juuri nyt
minun kirjoittamastani tekstistä uppoutuneena siihen kirjan maailmaan.

-Basisti/kitaristi/vokalisti: Musiikin luominen. Mielikuvat. Tunnelma.
Musiikki ei mun mielestä edes tarvitse mitään selitystä. Soittaisin vanhaa jazzia/ rockia/ punkia..

:heart:

Yhteistyössä