Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olikos viikko?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tää on muuten jännä.. usein sanotaan, että pillereiden lopettamisen jälkeen voi menn pitkäänkin, ennen kuin tulee raskaaksi (ja useillahan näin meneekin), niin sitten kuitenkin yhden pillerin unohtaminen vaikuttaisi raskaaksi tulemiseen.. Itse kerran aikanaan soitin nuorten neuvolaan, kun unohdin ottaa yhden pillerin, niin sieltä hoitaja sanoi, että yhden taikka kahden pillerin ottaminen ei vaikuta suuntaan eikä toiseen.. Tiedä sitten..
Alkuperäinen kirjoittaja Systeri:Joo viikko se on.. Jännä muuten et ku googletin sen tuoteselosteen, niin siinä oli, et ei kuukauteen saa käyttää muuta hormonivalmistetta ku alottaa tuon. Ja mä siirryin suoraan tuohon...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Systeri:Joo viikko se on.. Jännä muuten et ku googletin sen tuoteselosteen, niin siinä oli, et ei kuukauteen saa käyttää muuta hormonivalmistetta ku alottaa tuon. Ja mä siirryin suoraan tuohon...
Tuosta en tiedä.Itse kun vaihdoin pillerimerkkiä,niin toisen pystyi aloittamaan heti perään.