jos vielä joku jaksaa lukea,niin nyt mä sit kävin....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sähläri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sähläri

Jäsen
18.06.2005
876
0
16
tohtorilla.
vielä on vähän sekavat tunteet,ollako nyt ilonen vai ei vielä

ei ainakaan suorilta epäillyt syöpää,sanoi että tuntuu joltain hormooni patilta
verikokeessa kävin ja mammo on vast elokuussa

että kait nuo tähän hätään oli hyviä uutisia :xmas:
sitä se ei sanonu et millä ton kivun saa pois tai lähteekö patti itekseen,kun ihmettelin että voiko se olla näin kauan
lääkäri puhu et kuukautisten aikaan noit voi löytyy,mulla vaan ei menkkoja oo kierukan takia ja kipee on ollu jo kuukauden :|
kai sitä viel oottelen lopullista tulosta

Alkuperäinen kirjoittaja Smartass:
Mulle lääkäri sanoi joskus, ( kipeetä rintapattia kun valittelin) että syöpä ei satu. Siis Yleensä rintasyöpäkasvaimet ei ole kipeitä.

Mun tutulla oli parin sentin kokoinen kipeä patti rinnassa, senkin piti olla hyvänlaatuinen. Olikin levinnyt rintasyöpä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Smartass:
Mulle lääkäri sanoi joskus, ( kipeetä rintapattia kun valittelin) että syöpä ei satu. Siis Yleensä rintasyöpäkasvaimet ei ole kipeitä.

Mun tutulla oli parin sentin kokoinen kipeä patti rinnassa, senkin piti olla hyvänlaatuinen. Olikin levinnyt rintasyöpä.

ei tämmösiä :ashamed: :snotty:

Mulla oli tissi kans ihan julmettoman kipee kerran ja sitte se yhtäkkiä "puhkes" ja nännistä tuli verta... ja minä TÄYSIN paniikissa... Ihan menin sitten ultraan ja mammoon ja ultran jälkeen lääkäri totes,ettei kannata mammoa ottaa ku rinta on nyt ainakin aivan puhdas... eli joku siellä puhkes ja se oli TOSI kipee ja semmonen "Pahkuramainen"

Yhteistyössä