Jos vauvalla on 38,3 kuumetta veisitkö sen ulos nukkumaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja viera
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

viera

Vieras
Eli vauvalle oli näemmä nostanut lämpöä/kuumetta yllä mainitun verran ja mä aloin miettiä et voinkohan mä nyt huomen viedä toista ulos nukkumaan..

Ongelmaahan ei muuten olisi, mutta meidän vauva ei nuku sisällä kuin max. 30min kerrallaan ja senkin pätkissä. Ja sitten on kiukkuinen kuin ampiainen, eikä mikään ole hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Riippuu pakkasesta. Kyllä se nukkuu kuumeisena sisälläkin.

Tätä mä aina mietin kovasti. Jos joku sanoo ettei vauva nuku sisällä niin joku AINA vänkää vastaan että kyllä nukkuu.

Kipeä ja tarpeeksi väsynyt lapsi kyllä nukkuu ihan missä vaan. Ota ihan rauhallisesti, niin asia lutviutuu :)

tottakai jokainen täysjärkinen antaa lääkettä kuumeeseen ja kuume laskee joten ulos vaan nukkumaan ja hei joo, mä olen tuoss akuumeessa lasten kaa ulkoillut ja enempikin on ollut!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja ootkö vähä:
ei voi!!! menisitkö itse reilun 38 asteen kuumeessa ulos???

Niin? Mitähän pahaa tässäkin taas???

Ei voi käsittää.

Millalailla te oikein vauvanne laitatte sinne ulos nukkumaan?
Vai onks nää vastaajat kaikki jotain pääkaupunkiseutulaisia jotka ei tiedä pakkasesta mitään?
Kun mittari näyttää -3C niin ne on hätää kärsimässä.

Ei sillä vauvalla kylmä ole kun sen pukee oikein,

Alkuperäinen kirjoittaja voi luoja:
tottakai jokainen täysjärkinen antaa lääkettä kuumeeseen ja kuume laskee joten ulos vaan nukkumaan ja hei joo, mä olen tuoss akuumeessa lasten kaa ulkoillut ja enempikin on ollut!!!!

vaan vie hyvillä mielen lapsi ulos nukkumaan ei se siellä kylmety kun on hyvin päällä ja vaunuissa vauvan alla lämmintä ja päällä ja tarvittaessa harso vaunun aukon eteen ja usko pois hyvin vauva siellä nukkuu eikä saa mitään jälkitauteja taimitään muutakaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja voi luoja:

voisitko perustella, miksi kuumeisena ei voi ulkona nukkua?

Yhteistyössä