Jos vauva nukkuu hyvin..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
esikoinen nukkuu huonosti, näkee painajaisia tai on kipeä.
Jos taas lapset nukkuu molemmat loistavasti, vetää kissa rundia ja mouruaa.
Jos taas lapset nukkuu hyvin, kissa nukkuu/tai on muuten hiljaa, kuorsaa ukko niin että koko talo tärisee ja sitä saa olla tökkimässä minuutin välein, eikä siltikään loppua näy.
Pahimpana yönä saa nuo kaikki sopivana mixinä.

alalallalalalalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaa alalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaa alalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......

Menenkö ensi yöksi nukkumaan lämpimään varastoon?

Noniin, nyt voi vastata jonkun valopään puolesta.

Mitäs teit lapset oisko kannattanu miettii ennnen kun alko laskee siemeniä sisälleen ilman ehkäsyä.
Jätä se sika mies, tommosta kukaan riesaks halua. Ja mitäs oot ottanut sen kissan, oisko kannattanut miettiä sitäkin. Kissat on ällöjä.

- The End -

korvatulupat ei lienetkää hyvä vaihtoehto koska ei kuule sitten jos vauva itkee.
miten ois pitkä pinna? Nuku päivällä mahd.paljon jos pystyt sillonkun muksut on päikkäreillä nuku itsekin. jätä joskus ne pyykit pesemättä sillä välin tee ne jolloin muulloin.ei ihmis roppa kauvaa kestä tuommosta, nimittäin yks syy oli just toi ettei saanu nukkua kunnolla oli minun masennuksessa. :/ se onkin sitten myöhemmässä vaiheessa huonompi homma.
pistä vaikka mies ja muksut jonnekkin kylään tai ulos ja ota itse tunnin/parin tirsat? :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja waaka:
korvatulupat ei lienetkää hyvä vaihtoehto koska ei kuule sitten jos vauva itkee.
miten ois pitkä pinna? Nuku päivällä mahd.paljon jos pystyt sillonkun muksut on päikkäreillä nuku itsekin. jätä joskus ne pyykit pesemättä sillä välin tee ne jolloin muulloin.ei ihmis roppa kauvaa kestä tuommosta, nimittäin yks syy oli just toi ettei saanu nukkua kunnolla oli minun masennuksessa. :/ se onkin sitten myöhemmässä vaiheessa huonompi homma.
pistä vaikka mies ja muksut jonnekkin kylään tai ulos ja ota itse tunnin/parin tirsat? :hug:

meillä isompi ei enää nuku päiväunia niin ei oikein onnistu päiväunet :/

Viikonloppuna aina täytyy koittaa nukkua, jos vaan onnistuu.

Alkuperäinen kirjoittaja waaka:

Itse nukun KUULOSUOJAIMET päässä toisinaan ja kuulen mainiosti jos vauva inahtaakaan vieressä.

Yhteistyössä