H
hei!
Vieras
ei noin pienelle panadolia suun kautta,suppo on parempi ettei tule maha kipeeksi! suppoa korkeintaan! ja seki kannattaa lääkärin kautta kysyä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hei!:ei noin pienelle panadolia suun kautta,suppo on parempi ettei tule maha kipeeksi! suppoa korkeintaan! ja seki kannattaa lääkärin kautta kysyä.
Alkuperäinen kirjoittaja Bindi:veisin heti lääkäriin.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tuli pikaisesti kertomaan jos joku vielä jaksaa tätä seurata. Otan nyt vauvan kainaloon ja lähden sairaalaan päivystykseen. Mä en yksinkertaisesti uskalla enää olla kotona. Yritin eilen saada lääkäriaikaa, en saanut, hoitaja suostui ottamaan crp:n uudelleen. Hän totesi vaan et laskussa tämä on ja ei muuta kun kotiin. Mulle on ihan sama mitä se crp näyttää kun toi vauva ei voi yhtään paremmin! Itse asiassa huonompaan suuntaan mennään ja muutenkin mun mielestä viikon kestänyt nuha on noin pienellä jo liian rankka. Yöllä vauva ei voinut nukkua enää ollenkaan, heti kun laskin makuulle, vaikka sänkyn pääty on koholla, alkoi yksän puuska mikä ei loppunut ennen kuin nostin vauvan pystyasentoon olkapäätä vasten. Siinä asennossa sai sitten vähän torkuttua. Hereillä toi ei ole enää ollenkaan, lukuunottamatta pieniä hetkiä, esimerkiksi kun vaihdan vaippaa, jolloin huutaa ihan kurkku suorana. Nenästä valuu vihreetä limaa ja suusta kirkasta limaa. Vauva tuntuu kuumalta ja mittari näytti taas 38.0 Tosin se lukema ei ole ihan luotettava koska joudun pitämään vauvaa koko ajan sylissä joten kai se nostaa vähän lämpöä. Eniten pelästyin kun vauva hengittää jotenkin ihan oudosti. En osaa selittää. Hengitysliike on kauheen väkinäinen eikä lainkaan sellainen tasainen tai rauhallinen. Vauvan pääkin nytkähtää joka kerta kun yrittää vetää henkeä ja sen kyljet menee ihan ihmeellisesti kuopalle. En ole sellaista ennen nähnyt. Välillä pitää muutaman sekunnin taukoja jollon tosissaan pelästyn et alkaako uudestaan hengittämään vai ei. Ja teille jotka ihmettelette miksi kirjoitan täällä, niin odotan kyytiä sairaalaan ja jotain mun on pakko tehdä tällä välin kun muuten olen aivan hysteerinen...