Jos varaan ekan neuvolan vasta r.viikolle 10-11

  • Viestiketjun aloittaja Manna
  • Ensimmäinen viesti
ihan hyvä
Ihan hyvä aika mun mielestä. Mä olen molemmilla viikoilla ollut ensimmäisen kerran 10+0 neuvolassa. En tiedä, ottaisivatko edes aiemmin meillä päin. Aikaa olen soittanut 8. viikolla.
 
Miuski harmailee
Sinällään noi viikot on varmaan ihan hyvät, mutta eikö sillä käynnillä saada "lupa" ajan varaamisen niskapoimu-ultraa varten. Ehtiikö siinä oikeille viikoille saada aikaa, jos noin lähelle jättää varaamisen. Muutenhan siellä neuvolassa ei sen kummempia vielä noilla viikoilla tehdä, ettei niitä ehtisi tehdä myöhemminkin.
 
-
Alkuperäinen kirjoittaja Miuski harmailee:
Sinällään noi viikot on varmaan ihan hyvät, mutta eikö sillä käynnillä saada "lupa" ajan varaamisen niskapoimu-ultraa varten. Ehtiikö siinä oikeille viikoille saada aikaa, jos noin lähelle jättää varaamisen. Muutenhan siellä neuvolassa ei sen kummempia vielä noilla viikoilla tehdä, ettei niitä ehtisi tehdä myöhemminkin.
Riippuu varmaan, missä päin asuu. Mä sanoin neuvolan tädille puhelimessa, että soitan sinne ultraan vähän ennen varsinaista neuvolakäyntiä, että saan sopivan ajan ja oli ihan ok.
 
mä kävin vasta ekasta rv10 ja tokasta rv13.

ekan kohdalla en edes tiennyt mistään niskaturvotusultrasta ja se meni sivu suun ja kakkosen kohdalla en edes tahtonut mennä. Meidän nlassa ei ole ultraa, olis pitäny kaupunkiin lähteä.
 

Yhteistyössä