R
Rukoilijasirkka
Vieras
Kuten naapurit tekevät, niin sehän tarkoittaa, että minäkin saan kaikessa rauhassa soitta djembeä?
Harmi ettei kukaan tule mun jameihin, ois kivempi soittaa jonkun kanssa. :|
Haluisko joku tulla?
Harmi ettei kukaan tule mun jameihin, ois kivempi soittaa jonkun kanssa. :|
Haluisko joku tulla?