vai pitäisitkö kynsin hampain kiinni lapsistasi, vaikka tietäisit, että heillä ei ole kanssasi hyvä olla? (Oletetaan, ettei mieskään auttaisi)
Mietin vaan näiden ls-ketjujen innoittamana.
Mietin vaan näiden ls-ketjujen innoittamana.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja wb:en usko että tekisin. hankala ajatus kokonaisuudessaan. menettäis lapset mut toisaalta pitäs tehä ettei lapset kärsi. pahan heitit.. mitä ite tekisit?
Alkuperäinen kirjoittaja wb:en usko että tekisin. hankala ajatus kokonaisuudessaan. menettäis lapset mut toisaalta pitäs tehä ettei lapset kärsi. pahan heitit.. mitä ite tekisit?
Alkuperäinen kirjoittaja jjg:Alkuperäinen kirjoittaja wb:en usko että tekisin. hankala ajatus kokonaisuudessaan. menettäis lapset mut toisaalta pitäs tehä ettei lapset kärsi. pahan heitit.. mitä ite tekisit?
Lastensuojeluilmoitushan ei tarkoita, että lapset otettaisiin pois... vaan että perhe saisi apua ja tukitoimia jaksamiseensa.
Ja vaikka tilanne olisi tosi pahakin, sijoitetttaisiin lapset todennäköisesti vain väliaikaisesti ja he palaisivat kotiin, kun huoltaja olisi paremmassa kunnossa.
Siis tarkoititkin tilannetta, että tarvitsisin apua arjen pyörittämiseen? Minusta kun avun hakeminen omaan jaksamiseensa on lapsista huolehtimista.Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:Uskon, että tekisin itsestäni ilmon. Eihän lapsia välttämättä huostaanotettaisi, mutta voisivat saada tukiperheen, jossa viettäisivät aikaa, ja saisin varmaan apua kotiin. Mutta kyllä mä uskon, että laittaisin lapset etusijalle asiassa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Siis tarkoititkin tilannetta, että tarvitsisin apua arjen pyörittämiseen? Minusta kun avun hakeminen omaan jaksamiseensa on lapsista huolehtimista.Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:Uskon, että tekisin itsestäni ilmon. Eihän lapsia välttämättä huostaanotettaisi, mutta voisivat saada tukiperheen, jossa viettäisivät aikaa, ja saisin varmaan apua kotiin. Mutta kyllä mä uskon, että laittaisin lapset etusijalle asiassa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Jos masentuisin niin, että en pystyisi huolehtimaan lapsistani, tuskin olisin kykenevä tekemään lastensuojeluilmoitustakaan.
Totta, mutta musta se avun hakeminen on lapsista huolehtimista. Eli jos en pystyisi huolehtimaan lapsistani, en pystyisi myöskään hakemaan apua.Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:No, eipä masentuneena jaksa arkeakaan pyörittää. Onhan niitä tukitoimiakin, ja ehdottomasti, jos en itse masennukseltani/väsymykseltäni tms. takia jaksaisi huolehtia ruokailuista, pyykinpesuista tm. niin pakkohan se olisi apua hakea. Lasten takia jo.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Totta, mutta musta se avun hakeminen on lapsista huolehtimista. Eli jos en pystyisi huolehtimaan lapsistani, en pystyisi myöskään hakemaan apua.Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:No, eipä masentuneena jaksa arkeakaan pyörittää. Onhan niitä tukitoimiakin, ja ehdottomasti, jos en itse masennukseltani/väsymykseltäni tms. takia jaksaisi huolehtia ruokailuista, pyykinpesuista tm. niin pakkohan se olisi apua hakea. Lasten takia jo.
Silläpä mä tivaankin, mikä on kysymyksen tarkoitusAlkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:No tuota, tää nyt ei ollut kysymyksen perimmäinen tarkoitusKysymys oli siitä, että pistäisikö täällä joku itsensä lasten edelle, eli "meillähän ei mitään ongelmia ole, vaikka lapset kärsii, niitähän ei viedä, en halua lastensuojelulta apua..." vai pistäisikö tälläisessä tilanteessa lapset kuitenkin etusijalle.