Jos unohdetaan seksi, niin miksi pitäisi olla parisuhde?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vierastietty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vierastietty

Vieras
Olen jätetty osapuoli, se joka ei antanut tarpeeksi p... siis seksiä.

Kyllä mä seksistä pidän, mutta...ääh jaksa ja en halua selittää.

Mutta minkä takia oletetaan, etta haluaisin uuden miehen? Miksi mä haluaisin uuden miehen?

Onko se joku juttu, että pitäisi olla se uusi mies???? Miksi se pitäis olla???

Kumppani joka ymmärtää sua paremmin kuin kukaan muu. Jakaa sun kanssa ilot ja surut,kantaa arjen vastuun ja jakaa loman nautinnon. Rakastaa,hyväksyy sellaisena kuin olet. Tuntee sun kaikki oikut ja metkut ja on silti vielä siinä.

Ei kai kenenkään tarvitse väkisin hankkia puolisoa tai kumppania... Jos tuntee yhteiskunnan paineet noin kovina että pitää johonkin normiin itsensä sulauttaa niin on vähän syytäkin astua sivummalle miettimään asioita. Ei sellainen ihminen ole oikeasti onnellinen joka tekee asioita vain siksi kun niitä odotetaan tietyssä iässä / tilanteessa eläviltä.

[QUOTE="vieras";23015673]Kumppani joka ymmärtää sua paremmin kuin kukaan muu. Jakaa sun kanssa ilot ja surut,kantaa arjen vastuun ja jakaa loman nautinnon. Rakastaa,hyväksyy sellaisena kuin olet. Tuntee sun kaikki oikut ja metkut ja on silti vielä siinä.[/QUOTE]

Tuollaisia on ehkä unelmissä. Irl ei ole juurikaan näkynyt.:xmas:

Olen jätetty osapuoli, se joka ei antanut tarpeeksi p... siis seksiä.

Kyllä mä seksistä pidän, mutta...ääh jaksa ja en halua selittää.

Mutta minkä takia oletetaan, etta haluaisin uuden miehen? Miksi mä haluaisin uuden miehen?

Onko se joku juttu, että pitäisi olla se uusi mies???? Miksi se pitäis olla???

Seksi eli parittelu on jotain mitä eläimet tekee, parisuhde on vain sille tarkoittu että kertaalleen rakastellaan ja saadaan lapsi jota kasvatetaan. Mutta sekään ei ole pakollista vaan voi olla tukemassa toinen toistaan ja jakamassa hyvöt ja huonot päivät sekä kaikki kokemukset.

Alkuperäinen kirjoittaja Inhimillinen tekijä;23015693:
Tuollaisia on ehkä unelmissä. Irl ei ole juurikaan näkynyt.:xmas:

Jaa. No me ollaan miehen kanssa ihan tavallisia ihmisiä,oltu yhdessä yläasteelta lähtien ja noin kuvailisin suhdettamme. Helppoako? Ei todellakaan. Kaikenlaista on läpi käyty,mutta kaikesta huolimatta me halutaan olla tässä ja nyt.

[QUOTE="vieras";23015673]Kumppani joka ymmärtää sua paremmin kuin kukaan muu. Jakaa sun kanssa ilot ja surut,kantaa arjen vastuun ja jakaa loman nautinnon. Rakastaa,hyväksyy sellaisena kuin olet. Tuntee sun kaikki oikut ja metkut ja on silti vielä siinä.[/QUOTE]

Kauniita sanoja ja näinhän se meillä piti mennä. (Ja pitäisi mennä yleensäkin ihmisillä).

Mutta kun ei mennyt kuitenkaan, ja haluaisin kyllä uskoa moiseen, mutta....

Nyt ajattelen, että en halua ainakaan lapsiani sekoittaa jollain uudella suhteella. Joka ei edes mua kiinnostaisi. Ja sehän olikin alkuperäinen kysymykseni, että miksi se edes kiinnostaisi... :D

[QUOTE="vieras";23015711]Jaa. No me ollaan miehen kanssa ihan tavallisia ihmisiä,oltu yhdessä yläasteelta lähtien ja noin kuvailisin suhdettamme. Helppoako? Ei todellakaan. Kaikenlaista on läpi käyty,mutta kaikesta huolimatta me halutaan olla tässä ja nyt.[/QUOTE]

Se on teidän onnenne. :) Mulla ei vain ole ollut yhtä hyvä tuuri. Aina pelkästään se oma halu ei riitä, valitettavasti.

Alkuperäinen kirjoittaja Inhimillinen tekijä;23015725:
Se on teidän onnenne. :) Mulla ei vain ole ollut yhtä hyvä tuuri. Aina pelkästään se oma halu ei riitä, valitettavasti.

Tiedän..ja joka päivä jaksan olla kiitollinen siitä mitä mulla on. Mä jaksan uskoa siihen että kaikille on se oma siellä jossain.

Alkuperäinen kirjoittaja Inhimillinen tekijä;23015752:
Ehheh. :saint: Varo vaan etten pienessä siiderihuppelissa sano jotakin mitä ei pitäisi.:xmas:

Mutta hei, ehkä joskus voi löytää vaikkei haekaan...:confused:
Kiitos varoituksesta. Koitan olla varovainen.

- Mua ei tarvi kenenkään ymmärtää, kukaan ei kykene täysin ymmärtämään
- Jaan ystävieni kanssa ilot ja surut, tai sitten itekseni
- Kannan itse vastuun arjesta mieluiten
- Lomailen mielummin ystävien kanssa
- En kaipaa sellaista rakkautta
- En kaipaa kenenkään hyväksyntää
- Onko välttämättä siinä?

Etha vain narraa itseasi ja meita?

Mä jakaisin mieluusti arjen ilot ja surut rakkaan ihmisen kanssa. Ja vaikka vastuun arjesta olen itsekseni tottunutkin kantamaan, niin olisi se hiton paljon kivempi kun olisi joku jonka kanssa jakaa sen. Ja sitä rakkautta, sitä kyllä kaipaisin. Mutta, mun tilanteeni on aika mahdoton. Eihän sitä silti tiedä... :)

Mutta siis, ymmärrän kyllä ettei kaikki halua ja kaipaa samoja asioita.

Alkuperäinen kirjoittaja Inhimillinen tekijä;23015798:
Mä jakaisin mieluusti arjen ilot ja surut rakkaan ihmisen kanssa. Ja vaikka vastuun arjesta olen itsekseni tottunutkin kantamaan, niin olisi se hiton paljon kivempi kun olisi joku jonka kanssa jakaa sen. Ja sitä rakkautta, sitä kyllä kaipaisin. Mutta, mun tilanteeni on aika mahdoton. Eihän sitä silti tiedä... :)

Mutta siis, ymmärrän kyllä ettei kaikki halua ja kaipaa samoja asioita.
Inhimillinen Tekija> olet aika fiksu typpi mielestani.Miksi olet yksin ,vai oletko?

Yhteistyössä