ja joka asuu eripaikkakunnalla sadan kilsan päässä kotoanne. ja ette tuntisi tai tietäisi pojan perheestä mitään. niin päästäisitkö lapsesi sinne viikonlopuksi pojan luo. mä en. mutta mun ystävä päästi kummityttöni :headwall: :headwall:
no ei mitään noistaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:KUKAAN normaaliäiti ei päästäisi. Onko ystävälläsi alkoholiongelmaa, syrjäytymistä, työttömyyttä?
Et parempia keksinyt?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:KUKAAN normaaliäiti ei päästäisi. Onko ystävälläsi alkoholiongelmaa, syrjäytymistä, työttömyyttä?
siinäpä vastuullinen aikuinen.Alkuperäinen kirjoittaja auringonsäde pakkashangella:ja joka asuu eripaikkakunnalla sadan kilsan päässä kotoanne. ja ette tuntisi tai tietäisi pojan perheestä mitään. niin päästäisitkö lapsesi sinne viikonlopuksi pojan luo. mä en. mutta mun ystävä päästi kummityttöni :headwall: :headwall:
Mistä hitosta se tietää KUKA ja MIKÄ siellä on vastassa.Alkuperäinen kirjoittaja lkjh:Se poika voi olla 58. On tää käsittämätöntä.
no weppikamera kuvassa kun ovat mesessä keskustelleetAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko tyttö edes nähnyt tuota poikaa vielä? Siis että tietää kuka siellä oikeasti on vastassa?
Ei juma. Onks sun mies kommentoinu asiaa. Eiks ole mitään saamarin pakkostoppi-lakia olemassa.Alkuperäinen kirjoittaja elina9:No, melkein elävästä elämästä tämä. Mieheni tyttärellä oli 14-vuotiaana 19-vuotias poikaystävä ja äidin mielestä tämä oli mielettömän hieno juttu.
soittamalla poliisille/sos.viranomaiselle tms .Alkuperäinen kirjoittaja elina9:Kerroin miehelleni asiasta, kun kuulin. Mies kommentoi, ettei voi asialle mitään, kun tyttö asuu äitinsä kanssa. Miten puutut?
Oikeasti? Voi tsiisus.. Nyt soittoa sille tytölle ja tarkistamaan onko kaikki ok!Alkuperäinen kirjoittaja auringonsäde pakkashangella:no weppikamera kuvassa kun ovat mesessä keskustelleetAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko tyttö edes nähnyt tuota poikaa vielä? Siis että tietää kuka siellä oikeasti on vastassa?
tottakai lapsen isä voi puuttua lapseensa koskeviin asioihin !!!!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja elina9:Kerroin miehelleni asiasta, kun kuulin. Mies kommentoi, ettei voi asialle mitään, kun tyttö asuu äitinsä kanssa. Miten puutut?
Just! Ja sitten ihmetellään, kun tapahtuukin jotain ikävää. Miten jonkun äidin mielestä voi olla hieno juttu, että tyttö menee tuntematonta ihmistä tapaamaan.Alkuperäinen kirjoittaja auringonsäde pakkashangella:no weppikamera kuvassa kun ovat mesessä keskustelleetAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko tyttö edes nähnyt tuota poikaa vielä? Siis että tietää kuka siellä oikeasti on vastassa?