Jos työhakemuksessa lukee näin...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiukkuperse
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kiukkuperse

Aktiivinen jäsen
13.06.2006
12 596
0
36
Lahti
Henkilöesittelyn muotoisesta kirjallisesta allekirjoitetusta hakemuksesta tulee ilmetä hakijan osaaminen ja työtaidot. Lisäksi hakemukseen tulee liittää työkokemustiedot ansioluettelon tai CV:n muodossa sekä todistukset ammattitutkinnosta.
ni mitä se meinaa? :ashamed:

Eli kirjoitat itsestäsi henkilöesittelyn mikä sisältää nuo osaamisjutut ym. Eli ei ihan perinteinen työhakemus.Ja liitteeksi laitat CV:n ja todistukset. Näin mä sen ymmärtäisin.

[QUOTE="Huhhuh";24840356]Mä en käsitä mikä voi olla aikuiselle ihmiselle epäselvää.
Kannattaako hakea töihin jos ei ymmärrä käsitteitä osaaminen, työtaidot, työkokemus.[/QUOTE]

Et ole kovin auttavainen. Joudut varmaan selittää omille muksuille kaikki asiat rautalangasta vääntäen tai sitten omistat idiootteja kavereita, joiden äitinä sun täytyy toimia. Ap varmasti haluaa tietää nämä asiat ja haluaa töihin. Eiköhän ole parempi, että hän pääsee töihin, jotta veronmaksajat eivät joudu elättää niin monta työtöntä?

[QUOTE="Huhhuh";24840356]Mä en käsitä mikä voi olla aikuiselle ihmiselle epäselvää.
Kannattaako hakea töihin jos ei ymmärrä käsitteitä osaaminen, työtaidot, työkokemus.[/QUOTE]

Ilmeisesti ei ymmärrä, koska ap kirjoittaa, että "työhakemuksessa lukee..." Oletan, että työpaikkailmoituksessa lukee.

Yhteistyössä