D
dorkis
Vieras
sinne s-postiinko se kirjoitetaan vai kirjoitetaanko se hakemus wordillä ja laitetaan liitetiedostona spostiin??
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hakemus ja cv liitetiedostona pdf-muodossa.
Alkuperäinen kirjoittaja Työnantaja;27617292:Veikkaanpa, että nimimerkki minä, on työtön ja ansarikukka ei ole koskaan hakenut töitä.
Alkuperäinen kirjoittaja rekrynä kaupallisella alalla;27617569:Itsekin kysyn ihan mielenkiinnosta, että miksi suositte sitä, että kaikki on liitteenä? Itse katson sen hakemustekstin mieluiten suoraan siitä s-postista tai sähköisestä hakulomakkeesta, jos sellainen on tarjolla.
Alkuperäinen kirjoittaja rekrynä kaupallisella alalla;27617569:Itsekin kysyn ihan mielenkiinnosta, että miksi suositte sitä, että kaikki on liitteenä? Itse katson sen hakemustekstin mieluiten suoraan siitä s-postista tai sähköisestä hakulomakkeesta, jos sellainen on tarjolla.
En tietenkään, kaikki duunit on taivaasta tippuneet syliini.
Kerropa "työnantaja" miksi sen itse hakemustekstin pitäisi olla liitteenä? Eikö hakemustekstin pitäisi olla niin ytimekäs, että siitä saa silmäilemälläkin kuvan siitä mitä hakija osaa ja haluaa työpaikalta? (Wordina en ikinä laittaisi mitään, vaan kaikki liitteet PDF:nä.)