Jos turvapaikanhakija hukkasi vastaanottorahansa, annoimme hänelle uuden, koska olemme humaaneja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Nyt puhuu vokin ohjaaja: Turvapaikanhakijoita paapotaan kuin pikkulapsia, käytös sen mukaista – ”Minua on uhattu, syljetty ja haukuttu”

Vokeissa opetettiin kieroilua
Työnantajan suhtautuminen asiakkaisiinsa on Mikon mielestä paapovaa.

– Jos turvapaikanhakija hukkasi vastaanottorahansa, annoimme hänelle uuden, koska olemme humaani järjestö, joka luottaa ja uskoo ihmisiin, ykseyteen ja yleismaailmallisuuteen, Mikko toteaa lakonisesti.

– Mitä jos itse hukkaisin palkkani? Saisinko sen jostain uudelleen?

Lisäksi turvapaikanhakijoille kuulemma opetettiin kieroilua.

– Eräs heistä oli perunut turvapaikkahakemuksensa, jonka jälkeen hänellä todettiin vakava sairaus. Johtaja kehotti häntä hakemaan uudestaan turvapaikkaa, jotta erikoissairaanhoidon saisi maksutta ja sitten voisi hakea vapaaehtoista paluuta, Mikko huokaa.

– Maanmiehet auttoivat toisiaan kertomaan ulkoa opetellun litanian mahdollisista yksilöllisistä haavoittuvuustekijöistä, joiden perusteella paluutuen määrä saatettiin nostaa 2 000 euroon.

https://www.suomenuutiset.fi/nyt-puhuu-vokin-ohjaaja/

• Tykkää
Reactions: Elena777
Suomalaisille työttömille lätkäistään karenssia, kun TE-toimisto ei ole ohjeistanut riittähän hyvin kaikista pilipalitehtävistä. Samaan aikaan ulkomaalaisille loisille tarjotaan tuplasti diskorahoja, kun ovat mukamas hävittäneet ensimmäisen satsin.

Ei saatana mene minun jakeluuni tämä systeemi.

Eiköhän vihapuhepoliisit ala puuttumaan näihin paljastuksiinkin.
Olen melko varma että niihin ne juuri kiinnittävät huomionsa. Erikoista on se että monet on paljastunut kuinka arabian kielellä on haukuttu suomalaisia ja naurettu raiskauksille ja euroopassa tapahtuneille terrori iskuille, mutta vihapoliisissa ei kuulema ole yhtään arabiaa tai farsiita hallitsevaa poliisia..pelkästään suomi ja englanti sujuu, eli heidät on palkattu kyttäämään vain ja ainoastaan kantasuomalaisia.

Miksei olla yhtä humaaneja suomalaisia työttömiä kohtaan, joilla on rahat loppu tai vuodeosastolla märissä vaipoissa makaavia vanhuksia kohtaan, jotka tarvitsisivat parempaa hoitoa?

Ylipäätään minuä yököttää, kun maahantunkeutujia kutsutaan asiakkaiksi. Vain välttämätön suoja pitäisi antaa ja sekin kieliopintoja vastaan, eikä yhtään mitään ylimääräistä. Vain sillä tavalla saataisiin seulottua todelliset avuntarvitsijat.

Yhteistyössä