Jos tulisit nyt raskaaksi, niin mitä neuvolakortissasi lukisi G?P?

kätilö
Alkuperäinen kirjoittaja tuoreäiti:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja tuplien äiti:
G3 P0

ja johtuu siitä että sektiota ei tuossa matematiikassa lasketa synnytykseksi. Yksi keskenmeno ja yksi sektioitu kaksosraskaus takana.
öh, kyllä minulla vaan lukee G2P1 vaikka ensimmäinen syntyi sektiolla. älä valehtele siis
Mulla lukee kans G2P1 vaikka esikoinen syntyi sektiolla ja nyt vartoilen toista.
HÖPÖ HÖPÖ!!!!! Sektio lasketaan synnytykseksi ihan siinä missä alatiesynnytyskin. Ja toinen juttu että kaksosista ei tule kahta synnytystä eikä kahta raskautta vaan ihan yksi synnytys ja yksi raskaus.

Itellä aikaisemmat kaksoset ja nyt raskaana ja mulla lukee OIKEAOPPISESTI G2P1
 
aaa
Alkuperäinen kirjoittaja kätilö:
Alkuperäinen kirjoittaja tuoreäiti:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja tuplien äiti:
G3 P0

ja johtuu siitä että sektiota ei tuossa matematiikassa lasketa synnytykseksi. Yksi keskenmeno ja yksi sektioitu kaksosraskaus takana.
öh, kyllä minulla vaan lukee G2P1 vaikka ensimmäinen syntyi sektiolla. älä valehtele siis
Mulla lukee kans G2P1 vaikka esikoinen syntyi sektiolla ja nyt vartoilen toista.
HÖPÖ HÖPÖ!!!!! Sektio lasketaan synnytykseksi ihan siinä missä alatiesynnytyskin. Ja toinen juttu että kaksosista ei tule kahta synnytystä eikä kahta raskautta vaan ihan yksi synnytys ja yksi raskaus.

Itellä aikaisemmat kaksoset ja nyt raskaana ja mulla lukee OIKEAOPPISESTI G2P1
No todellakin sektio myös luetaan synnytyksiin ;D

 

Yhteistyössä