Jos toi pöytä menee pilalle, niin saa maalikauppias itse tulla sen putsaamaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja metsänpeitto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

metsänpeitto

Vieras
:kieh:

No olis pitänyt taas tarkistaa kunnolla, mutta kun en niin en :headwall: Tilasin maalin+ohennetta, huomasin kyllä tavarat saatuani että ohenteessa oli eri nimi, kuin millä sen tilasin, mutta ajattelin, että siellä valmistajalla on vaan tuotteen nimi muuttunut, kun muissakin tuotteissa oli nimiä vaihtunut. Enkä voinut kysyä, kun en näitä itse hakenut kaupasta.

Mä tietenkin jo ohensin sitä maalia, ja maalasin jo pohjamaalin, ja tulin äsken vasta tajunneeksi että ei toi ole samaa ohennetta, vaan toista :headwall: Ja että maalin tuoteselosteessa käsketään käyttää nimenomaan sitä, jota olin oikeasti tilannut, eikä tätä.

Mutta en mä tiedä miksi tätä ei saisi käyttää, pitäis mun tietää mutta kun en muista. Ja mua ärsyttää jos se pänikkä menee hukkaan tai jos pöytä menee nyt pilalle |O

Ei minulla muuta. Miksei voinut googlata ennen maalausta, eikä sen jälkeen :headwall:

Oliko se ohenne mitä maalinkyljessä käsketiin käyttämään saman firman tuotetta? Tyyliin et garnier fructis shamppoon kanssa pitäis käyttää sit garnier fructis syvähoitoa ja vahaa..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oliko se ohenne mitä maalinkyljessä käsketiin käyttämään saman firman tuotetta? Tyyliin et garnier fructis shamppoon kanssa pitäis käyttää sit garnier fructis syvähoitoa ja vahaa..

Sama valmistaja kummallakin, maalilla ja ohenteella. Ja sillä ohenteella, jota mä tilasin mutten saanut. Niissä ohenteissa on yksi erilainen ainesosa, ja tän maalin kanssa piti käyttää sitä, mitä mä tilasin.

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Sama valmistaja kummallakin, maalilla ja ohenteella. Ja sillä ohenteella, jota mä tilasin mutten saanut. Niissä ohenteissa on yksi erilainen ainesosa, ja tän maalin kanssa piti käyttää sitä, mitä mä tilasin.

Ahaa. No toivottavasti lopputuloksesta tulee hyvä kaikesta huolimatta.

Yhteistyössä