Jos tilaan netistä kännykkäliittymän, miten vanhan liittymäni käy?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aa´veliina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aa´veliina

Vieras
Eli tilasin siis netin kautta DNA:n liittymän ja sain jo postissa SIM-kortin ja muut prujut. Nyt mietin, mitä käy vanhan operaattorin liittymälleni, kun en löydä siitä tietoa. Sama puhelinnumero siirtyy uudelle operaattorille. Irtisanooko DNA entisen operaattorini vai pitääkö mun itse soittaa sinne ja irtisanoa se? Vai miten se nyt oikein menee???

Vanhan operaattorin liittymä irtisanoutuu, koska DNA siirtää vanhalla operaattorilla olleen liittymän itselleen. DNA hoitaa sen siirron, ei sinun tarvitse olla yhteydessä vanhaan operaattoriin. Sitten kun vanhan operaattorin kortti lakkaa toimimasta, niin vaihdat DNA:n SIM-kortin tilalle.

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Vanhan operaattorin liittymä irtisanoutuu, koska DNA siirtää vanhalla operaattorilla olleen liittymän itselleen. DNA hoitaa sen siirron, ei sinun tarvitse olla yhteydessä vanhaan operaattoriin. Sitten kun vanhan operaattorin kortti lakkaa toimimasta, niin vaihdat DNA:n SIM-kortin tilalle.

mulla piti olla näin, mutta kun oli joku etu päällä vanhassa liittymässä, niin ei voitu avata uutta. aina vanha liittymä pitää ajoissa irtisanoa, ne nykyään pitää asiakkaita silleen koukussa

sen pitäisi loppua.mutta aikoinaan kun vaihdoin dna;sta saunalahdelle niin dna lähetti puolen vuoden kuluttua laskun kk maksuista. kun soitin että tämä numero on siirretty kauan sitten toiselle operaattorille asiakaspalvelija sanoi vaan, että voi,voi kyllä täytyy maksaa..sanoin että en maksa ja minulla sattui olemaan sopimuspaperi vielä tallella.sain laskun "anteeksi" myös silloinen luokkakaveri oli saanut dna:lta lopetetusta liittymästä kk laskuja ja maksoi ne sitten kun operaattori vaati.

Yhteistyössä