Jos telkkarista tulee esim. musavideo, jossa vähäpukeisia seksikkäitä naisia, mä tuun hulluksi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Jos siis mies katselee telkkaria/jos yhdessä katsellaan.

Mä en voi tälle mitään. Mistä saisin apua? Terapia tuskin auttaa, sitä joskus kokeillut. Periaatteessa olen tyytyväinen ulkonäkööni ja itseeni muutenkin (ainoastaan kirurginveitsi vois mua muuttaa vielä sen verran, mitä haluaisin et oisin "täydellinen" ), mutta silti olen äärimmäisen mustasukkainen ja menen suoraan sanottuna sekaisin, jos telkkarissa keimaillaan.

Tää on tosi ankea juttu, mutta syy ei ole huonossa itsetunnossa, vaan jossain ???? En siis tiedä, miten ratkaista ongelma. Katsoahan saa, kun ei koske, miks mua sit riepoo niin kovasti, siksikö, että TIEDÄN miehen nauttivan noista vähäpukeisista naisista ja omistushaluni vuoksi tekisi mieli sabotoida kaikki muut mielihyvänlähteet?

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Syy taitaa sittenkin olla huonossa itsetunnossa.

Jos sulla olisi hyvä itsetunto, et sä sekoaisi kun mies näkee bikinimisun telkkarissa.

Vaan kun se ei ole. En haluaisi tästä sellaista jankkaamisketjua, sillä minä ihan totta tunnen itseni ja haluaisin setviä muita syitä tällaiseen käytökseen. No, siinä mielessä terapia voisi auttaa, että sieltä ainakin voisi saada monialaisia näkökulmia asiaan.

Mun mielestä se taas on aika yhdentekevää. Ei ne naiset niissä nyt niin yliseksikkäitä oo, eikä semmosessa ole mitään intiimiä tai jännää. Kuvia laatikossa, plääh. Mä oon kuitenkin niin paljon enemmän, ku joku tylsä kuva, jonka on kaikki nähnyt. 100 kertaa ihanampi ja enemmän elossa.

Mutta ehkä meillä on kyse siitäkin, että ne näyttää miehellekin olevan aika yhdentekeviä, ei niitä vaan katsota, niinkuin oikeita ihmisiä. Ne on jotenkin niin neutraaleja.

Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Vaihda miestä.

Ai sokeaan? Vai miten se vaihtaminen auttaisi siihen ettei ap kestä tv:n biksumisukoita?

Olen muuten usein miettinyt tätä, että ihan oikeasti se miehen vaihtaminen mitä luultavimmin auttaisi. Ei sillä, että olisin vaihtamassa tämän vuoksi, mutta aiemmissa suhteissani en koskaan stressannut tv:n bikinipimuista tai baarissakaan hyvännäköisistä naisista.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Syy taitaa sittenkin olla huonossa itsetunnossa.

Jos sulla olisi hyvä itsetunto, et sä sekoaisi kun mies näkee bikinimisun telkkarissa.

Vaan kun se ei ole. En haluaisi tästä sellaista jankkaamisketjua, sillä minä ihan totta tunnen itseni ja haluaisin setviä muita syitä tällaiseen käytökseen. No, siinä mielessä terapia voisi auttaa, että sieltä ainakin voisi saada monialaisia näkökulmia asiaan.

Koita miettiä MITÄ sun mielestä tapahtuu tai mitä siitä seuraa jos mies nyt vaikka kattoisi musiikkivideon. Ja sit tunnustele että mikä siinä ajatuksessa sua niin ahdistaa.

Koita vaikka katsoa joku musiikkivideo ensin itse ja mieti mitä aattelet. Sit kato miehes kanssa ja kerro ääneen mitä aattelet. Kun ne alitajuset tuntemukset pukee paperille tai ääneen sanoiksi niin voit käsitellä niitä järjellä eikä tunteella ja huomaat ittekin ettei tää nyt oikeen kannata.

Vaihda miestä.

Ai sokeaan? Vai miten se vaihtaminen auttaisi siihen ettei ap kestä tv:n biksumisukoita?

Olen muuten usein miettinyt tätä, että ihan oikeasti se miehen vaihtaminen mitä luultavimmin auttaisi. Ei sillä, että olisin vaihtamassa tämän vuoksi, mutta aiemmissa suhteissani en koskaan stressannut tv:n bikinipimuista tai baarissakaan hyvännäköisistä naisista.

Toi on mun mielestä ongelma, jos sä "ulkoistat" ton ongelman miehen aiheuttamaksi.

Mieti mikä on se syy mikä nyt saa stressaamaan kissoista, miksi se syy ei ollut aiemmissa suhteissa? Ehkä nyt oot niin rakastunut että sun menettämisen pelko on kovempi?

Käyttäytyykö mies sitten sillä tavalla, että vertaa sinua muihin naisiin? Jos kerran muissa suhteissa susta ei oo tältä tuntunut? Onko sulle tullut tunne, että sun ois pakko olla jotenkin täydellinen sun miehelle?

Vaihda miestä.

Ap sanoi tietävänsä miehensä nauttivan niistä. Kannattaa hankkia mies, jolla on näkökyky, mutta joka osaa keskittyä olennaiseen.

Mies jonka mielestä vähäpukeinen nainen on vastenmielinen?'

Halvalla menee hyvä mies jos eron syy on se että tykkää kattoa musavideoita.

Ootteko ollu pitkään yhdessä? Mullakin oli samoja tuntemuksia kun aloin seurustella, nykyään, aviomieheni kanssa. Mies huomasi että häiriinnyn asiasta ja lisäsi vettä myllyyn kiusottelemalla mua oikeen tuijottamalla ja ihastelemalla. Ongelma on ratkennut tässä vuosien varrella itsestään ja mies taitaa olla vähän pettynyt kun en jaksa nykyään enää olla mustis teevee misuista :) Edelleenkään en kyllä tiedä mistä kaikki johtui, aijemmissa suhteissani en ole samaa huomannut. Liekö sitten rakkaus ollut niin vahvaa ja alussa suhde niin epävarma tms.. Koita kestää, kyllä se siitä!

Vaihda miestä.

Ap sanoi tietävänsä miehensä nauttivan niistä. Kannattaa hankkia mies, jolla on näkökyky, mutta joka osaa keskittyä olennaiseen.

Mies, joka ei ole yhtä mustavalkoinen kuin sinä. Kaikkea ei tarvitse joko vihata tai rakastaa, aika rankaksi kävisi elämä.

Kauniita ihmisiä on kiva katsella :). Tee kuitenkin itsellesi selväksi se, että ne on vaan kuvia, vaikkakin oikeista ihmisistä, mutta silti ne on siellä telkkarin sisällä eivätkä oo suinkaan tulossa sotkemaan teidän arkea. Ja jos sulla on tuollaisia ongelmia, niin älä herrajumala järjestä mitään kohtausta, tai suhde on pian mennyttä! Asiasta voi miehelle kertoa ja kannattaakin, mutta jos tuntuu että kilahdat, niin mene vaikka ulos. Ymmärrettävää mustasukkaisuutta (hyvin pienissä määrin) on sellaisesta johtuva, että puolisolla on ihastumisentunteita johonkuhun toiseen ja kaikki sen jälkeen tapahtuva, mutta kenenkään ei tarvitse sietää itsestä riippumattomista seikoista tulevia pimahduksia, mikä siis on tässä tapauksessa tv:n katselijan siellä näkemät naiset.

Mulla oli tällainen suhde kakskymppiseksi asti, silloinen poikakaveri repi veehooässistä nauhat rullalle jos kyseisessä pätkässä sattui esiintymään joku komea mies. Nice. Varmaan ei yllätä, ettei olla enää yhdessä...

Vaihda miestä.

On niitä palstalaisten miehiä halvemmallakin mennyt :D :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos siis mies katselee telkkaria/jos yhdessä katsellaan.

Mä en voi tälle mitään. Mistä saisin apua? Terapia tuskin auttaa, sitä joskus kokeillut. Periaatteessa olen tyytyväinen ulkonäkööni ja itseeni muutenkin (ainoastaan kirurginveitsi vois mua muuttaa vielä sen verran, mitä haluaisin et oisin "täydellinen" ), mutta silti olen äärimmäisen mustasukkainen ja menen suoraan sanottuna sekaisin, jos telkkarissa keimaillaan.

Tää on tosi ankea juttu, mutta syy ei ole huonossa itsetunnossa, vaan jossain ???? En siis tiedä, miten ratkaista ongelma. Katsoahan saa, kun ei koske, miks mua sit riepoo niin kovasti, siksikö, että TIEDÄN miehen nauttivan noista vähäpukeisista naisista ja omistushaluni vuoksi tekisi mieli sabotoida kaikki muut mielihyvänlähteet?

Itse elin tuon vaiheen noin 20 vuotiaana. Noin 28 vuotiaana en enää jaksanu stressaa moisesta eikä tunnu enää yhtään missään, vaikka mies sattuis näkee. Ja nyt olen 33v.

Siis en ole jättämässä miestäni. Eikä hän musavideoita tms. tuijota, mutta uskon, että se johtuu osittain siitä, että tietää minun pimahtavan, jos niitä katsoo. Ehkä syy tähän typerään käytökseeni on juuri tuo "menettämisen pelko", johtunee ehkä siitäkin, että mies on pettänyt mun luottamuksen - muissa suhteissa näin ei ole käynyt. Toisaalta taas tuntuu kyllä hölmöltä, että sen vuoksi kilahtaisin musavideoiden tms. katsomisesta, sillä ne eivät ole "todellisuutta" eivätkä ne naiset ole uhka kenellekään - hehän ovat telkkarissa.

Olemme toki puhuneet asiasta. Mies sanoo, ettei hän niitä kyttää tai hae mielihyvää, ja sen kyllä uskon (tosin minustakin on kiva katsoa kauniita ja hyväkroppaisia naisia), mutta tokihan hän niistä nauttii, vaikkei myönnäkään. Sillä kukapa ei nauttisi hyvännäköisistä ihmisistä!?

Olemme olleet jo vuosia yhdessä, ja tämä sekopäinen piirre minussa on tullut esiin oikeastaan tuon uskottomuuskriisin jälkeen. Mies ei ole fyysisesti pettänyt, mutta liekö pelkään uutta kriisiä, luottamukseni pettämistä... Miksi sitten puran sen pelon musavideoiden naisiin, hmm. :/

Siis en ole jättämässä miestäni. Eikä hän musavideoita tms. tuijota, mutta uskon, että se johtuu osittain siitä, että tietää minun pimahtavan, jos niitä katsoo. Ehkä syy tähän typerään käytökseeni on juuri tuo "menettämisen pelko", johtunee ehkä siitäkin, että mies on pettänyt mun luottamuksen - muissa suhteissa näin ei ole käynyt. Toisaalta taas tuntuu kyllä hölmöltä, että sen vuoksi kilahtaisin musavideoiden tms. katsomisesta, sillä ne eivät ole "todellisuutta" eivätkä ne naiset ole uhka kenellekään - hehän ovat telkkarissa.

Olemme toki puhuneet asiasta. Mies sanoo, ettei hän niitä kyttää tai hae mielihyvää, ja sen kyllä uskon (tosin minustakin on kiva katsoa kauniita ja hyväkroppaisia naisia), mutta tokihan hän niistä nauttii, vaikkei myönnäkään. Sillä kukapa ei nauttisi hyvännäköisistä ihmisistä!?

Olemme olleet jo vuosia yhdessä, ja tämä sekopäinen piirre minussa on tullut esiin oikeastaan tuon uskottomuuskriisin jälkeen. Mies ei ole fyysisesti pettänyt, mutta liekö pelkään uutta kriisiä, luottamukseni pettämistä... Miksi sitten puran sen pelon musavideoiden naisiin, hmm. :/

Musta kuulostaa enempi siltä että ei tässä mitkään musavideot oo ongelma, vaan se ettet luota miehees.

Musta kuulostaa enempi siltä että ei tässä mitkään musavideot oo ongelma, vaan se ettet luota miehees.

Aivan, näinhän se onkin, mutta tunteeni kanavoituvat noihin musiikkivideoihin, niiden myötä oikein räjähdän. :(

Yhteistyössä