Jos tekstiililahjassa ei ole sitä pahvista tuotelappua niin tuleeko vaikutelma käytetystä tuotteesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ehkä outo ongelma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ehkä outo ongelma

Vieras
Tilasin kaverille lahjaksi yhden tekstiilituotteen eräästä nettikaupasta ja tajusin että se ei ehdi tulla ehkä ennen joulua. Mulla itsellä on sellainen samanlainen syyskuussa tilattu tuote kotona enkä ole käyttänyt sitä vielä kertaakaan, mutta olen leikannut siitä sen pahvituotelapun pois, jos siinä sellainen oli, en ole varma. Saattoi olla että se oli vain muovipussissa ilman mitään lappuja kuten postimyynnissä on usein. Mutta muuten se on ollut täysin koskemattomana kaapissa. Niin ajattelin että jos se kaverin lahja ei ehdi tulla, niin antasin kaverille tuon joka mulla on jo kotona. Oisko se epäillyttävää saada sellainen tekstiituote lahjaksi missä ei ole sitä pahvilappua? Tarkoitan siis sitä lappua missä yleensä kaupoissa on hinta, mutta postimyynnissä vaan joku tuotemerkki, siis sellainen pahvinen joka on muovisella narulla kiinni. Tuleeko siitä sellainen vaikutelma että tuote on käytetty jos sitä ei oo? Mietin sitäkin että jos siinä uudessakaan ei edes oikeasti ole sitä lappua olemassakaan, vaan se on vaan pussissa niin pitäiskö se sitten laittaa pusseineen.

On mulla varmaan muutamia niitä pusseja jossain, mutta ne on varmasti jo ihan rutussa ja tuskin on just tuon tuotteen pussia enää missään. Kun niissähän on aina sen tietyn tuotteen tarra, tai yleensä useampikin tarra, en tiedä saako niitä tarroja siististi irti.

Ei mua haittaisi lapun puuttuminen. Olen itsekin irroitellut niitä lahjoista, jos niihin on esimerkiksi painettu hinta isolla (eikä voi vain repäistä hintalappua pois) tai jos se lappu on jotenkin kärsinyt. Kyllä siitä vaatteesta näkee silti, että se on uusi :)

Jos ehdit sen uuden saamaan ja se on pussissa ilman lappua, mä saattaisin silti ottaa sen pussin pois :) Mun mielestä sellainen ohut, ritisevä kirkas muovi vaatteen ympärillä ei saa sitä vaatetta tuntumaan ainakaan arvokkaammalta, vaan päinvastoin. Eri asia jos se pakkaus on vähän jämäkämpi ja siistimmän oloinen, mutta monesti nettikaupoissa ne tulee mun mielestä inhottavissa pusseissa.

Kiitos mielipiteistä. Kyllä mä uskallan antaa tuon sitten ilman sitä lappua jos ei se uusi ehdi tulla. Ja jos siinä uudessakaan ei oo lappua niin saatan antaa senkin silti ilman sitä pussia. Ei ne pussit minustakaan mitään kovin kauniita oo, ajattelin vaan että se ois todiste siitä että tuote on uusi, paitsi jos se pussi onkin kovin reissaneen näköinen.

Yhteistyössä