Jos tekisit tilkkutäkin vauvalle- gallup

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja The Maiden
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

The Maiden

Aktiivinen jäsen
28.09.2009
1 576
0
36
Jos tekisit/ostaisitko tilkkutäkin vauvalle, tekisitkö/ostaisitko patjan kokoisen vai suuremman? Vai minkäkokoisen, missä käyttäisit sitä vauvalla eniten?

Kiittää vastauksista etukäteen :flower:

varmaan sängyssä käyttäsin tai jos on kylmä ulkona, niin vaunureissulle mukaan :) patjan kokoisen varmaan. just eilen mietin, että ois mukava tehä semmonen, mutta ei oo kankaita...

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
varmaan sängyssä käyttäsin tai jos on kylmä ulkona, niin vaunureissulle mukaan :) patjan kokoisen varmaan. just eilen mietin, että ois mukava tehä semmonen, mutta ei oo kankaita...

Kiitos vastauksesta :)

Vastatkaa pliis muutkin, olen tekemässä yllätyslahjaksi ja haluaisin tehdä mahdollisimman käytännöllisen kokoisen.

Alkuperäinen kirjoittaja The Maiden:
Jos tekisit/ostaisitko tilkkutäkin vauvalle, tekisitkö/ostaisitko patjan kokoisen vai suuremman? Vai minkäkokoisen, missä käyttäisit sitä vauvalla eniten?

Kiittää vastauksista etukäteen :flower:

Patjan kokoisen vähintään. Voisi olla vaunuissa peittona, lattialla tatamina jne.

anoppi just kehas tehneensä jemmaan tilkkutäkin joka on tarkotettu konttausalustaksi... en kyllä tiedä minkä kokoinen se on mutta jos itse teksin möllöttely alustan pikkuselle niin teksiin varmaan neliskanttisen koska se miellyttäs mun silmää enemmän ja kokoa vois olla joku metri kertaa metri...

käyttäisin sitä lattialla ns "leikkialustana", jos ymmärrät. pidän aina vauvalla jotain omaa peittoa alla, ettei ole suoraan lattialla tai matolla.
haluaisin että se olis neliön mallinen, eli ei patjan mallinen.

Meidän mummo teki esikoiselle aikanaan tilkkutäkin. Se on 2x pinniksen kokoinen, eli melkein neliö. On tosi kätevä konttaus /leikkialustana, ja kaksin kerroin taitettuna on sängynpeitto. Voi myös kääräistä vauvav vaunuihin sen sisään. Suosittelen tosiaan ainakin sen 120x120cm tekemään. Ihanan lahjan on joku saamassa :)

Yhteistyössä