Jos teitä häirää noin kauheesti toiset.....

  • Viestiketjun aloittaja PippurinenMamma
  • Ensimmäinen viesti
PippurinenMamma
Pukeutuminen, niin menkää kuulkaas valittamaan suoraan kyseiselle ihmiselle+muksuille \|O \|O . Pienet on teilläkin ongelmat..

:LOL: :kieh:


P.S Meillä pukeutuu mukulat nätisti ja mä pukeudun silleen, kun mua sattuu hotsittamaan :wave: :xmas:
 
viittaat varmaan tohon keskusteluun lasten juhlapukeutumisesta. en ole sitä lukenut. mutta mistäs sä olet vetässy herneet? saa kai sitä jokainen mielipiteensä sanoa. eikös se ole ihan tavallista, että toisten ´pukeutumista juhliin arvostellaan. mulle itselle on ihan sama mitä kenelläkin on päällä. mä en jaksa arvostella enkä kauhistella. pääasia kun on vaatteet päällä. kyllä toki jos jollain on oikein kaunis asu, niin toki se silmään pistää tai jollakin on oikein silmään pistävän ruma niin myös se, mut eipä mun tule kenellekään sellaisista mainittua. kerran mua vaan haittasi, kun olin yksillä 50 vuotis päivillä, niin sinne tuli sellainen kehitysvammainen nuori mies. oli ihan siistit vaatteet päällä, mutta tää juhlakalu meni ja sano sille isoon ääneen, että tänne ei farkut ja t-paita päällä tulla, että mene vaihtamaan puku päällesi ja tule sitten uudestaan. ei tainnu kyseisellä pojalla pukua olla kun ei takaisin tullut, tai sitten loukkaantui niin, ettei enää viitsinyt paikalle tulla.
 
PippurinenMamma
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 08:21 Marie Curie kirjoitti:
Lienää tämän palstan tyyli lynkata kaikkea,mikä ei itselle sovi. Enpä ole juuri oikeassa elämässä yhtä kakkimaisiin ihmisiin törmännyt!
En minäkään...
 
NuoriAikuinen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 08:27 PippurinenMamma kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 08:21 Marie Curie kirjoitti:
Lienää tämän palstan tyyli lynkata kaikkea,mikä ei itselle sovi. Enpä ole juuri oikeassa elämässä yhtä kakkimaisiin ihmisiin törmännyt!
En minäkään...
En minäkään (onneksi) ja jos törmäisin niin voisi kyseinen tuttavuus jäädä aika lyhyeksi.. :D
 

Yhteistyössä