Jos teillä tai tuttavilla on ollut 30v-juhlia niin missä järkätty?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pin

Tunnettu jäsen
24.04.2013
5 711
238
63
Helsinki
Tänään puhuin kaverin kanssa, että järjestän omalle miehelle bileet sellaisessa asukastalossa niin ensimmäinen kysymys oli, että "miksi ei mitään hienoa?" ja mietin sitten että miten hienoja juhlia yleensä sitten pidetään?
Kun tuolla on vietetty häitä, näitä kymmenjuhlia ja muita tilaisuuksia. Ihan perinteinen juhlapaikka siis kyseessä joka tarkoitus pistää 30v-juhlien näköiseksi.
Ruokaa, juomaa ja musiikkia.

Jollain seuraintaloilla (vanhoilla kylillä on sellaisia), jossain vanhassa kartanossa, hotellilla ja pappilassa (hieno, vanha kartano) on ainakin ollut.

Jotkut on sitten ihan vaan käyneet perhepiirin kesken ulkomailla lomailemassa, mutta ihan noissa "juhlajuhlissa" tilat on olleet yleensä vuokratilat, joihin on sitten rakennettu juhlat ja ehkä tilattu pitopalvelu, siivous jne.

[QUOTE="ruu";28943292]30-vuotis juhlat tollaset??? Me taidetaan sit juntteja olla, kun tuttavapiirissä kaikki on järjrstetty kotona tai mökillä ja vieraina vain ystäviä.[/QUOTE]

Meillä on ollu molempia. Ne hienommat ihmiset on pitäneet perinteisissä hääpaikoissa, joillain on taas ollu vuokrasauna ja viinaa enemmän kuin porukan tarpeiksi.

Aina on kuitenkin jotain "erikoisempaa" ollut kuin ihan pelkät kotibileet tai mökkibileet, vaikka kaveriporukoilla juhlitaankin. On olleet ne ekat isot kemut, monella vielä häätkin pitämättä siinä vaiheessa.

[QUOTE="ruu";28943292]30-vuotis juhlat tollaset??? Me taidetaan sit juntteja olla, kun tuttavapiirissä kaikki on järjrstetty kotona tai mökillä ja vieraina vain ystäviä.[/QUOTE]

Mun omasta mielestä ei olisi mitenkään junttia tai huonoa pitää 30v juhlia kotona. Olen itseasiassa menossakin piakkoin sellaisiin johon sankari on tilannut kakut kotiinsa ja loput tekee itse minun ja parin kaverin avustamana, en tajunnut sitäkään nyrpistellä. Odotan suurella innolla niitä pippaloita ja tiedän henkilön osaavan nämä hommat. Hienot kolmekyppiset tulossa siis, sinne KOTIIN.

Entinen mieheni ei ole juhlien ystävä, joten synttäreinään saunoi 3 parhaan kaverin kanssa ja meni baariin. Hänelle synttärit on päivä siinä missä muutkin. Kaverin 30v olivat kotona ja vieraita noin 15. Tarjolla oli hyvää ruokaa ja sisitten kakkukahveet. Juomatarjoilu olis ollu myös kohdillaan, mä tosin skippasin sen raskaana kun oon ja poika 2v oli mukana kun hänkin sai kutsun :)

Eikö se oo pääasia juhlia niinkun itse kokee luontevaks, vaikkei suurjuhlia seuratalolla järjestäiskään?

Työväentalolla oli kerran, hurja määrä porukkaa ja bändejä sun muuta. Oli kyllä kivaa :)

Ja juu, tiedän että yleensä 3kymppiset vietetään "tylsästi" kotona vain, mutta en näe mitään syytä miksi EI voi järjestää kunnon pirskeitä jos vain sellaisen organisointi kiinnostaa.

Yhteistyössä