Jos teillä on yövieraita, haittaako heidän yölliset lemmenleikit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja entäs
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos mitää ei kuulu eikä näy, niin ok. Mutta jos kuuluu tai näkyy, niin sitte ärähdän, että ny loppuu tuo. Ja jos ei loppuusi tuohon, niin sitte löytääs ittensä kämpän ulkopuolelta.

Mua ei kiinnosta kuunnella tai kattoa muiden sekstaalua livenä.

Meillä oli kerran eräät (nyk. jo entiset) kaverit käymässä, päättivät iltapalan aikaan etteivät syö vaan menivät alakertaan jo olevinaan nukkumaan, keittiö yläkerrassa. No, eka löysin heidät vessasta panemasta ovi lukitsemattomana, kun meinasin mennä hammaspesulle. Sitten kun sieltä vajaan tunnin päästä tulivat niin menivät jatkamaan vierashuoneeseen kovaäänistä panemista aamuyön puolelle asti. Eipä tullut nukuttua itsekään, kun kuuntelin vaan voihkimista, ähinää ja sängyn päädyn kolinaa... enpä pyytänyt heitä enää tuon jälkeen käymään. Ei mun mielestä kuulu käyttäytyä tuohon tyyliin kyläillessä. Jotenkin kuvottavaa käytöstä vierailta.

Ei haittaa millään tavalla, jos lapset eivät ole kotona. Jos ovat kotona niin sitten kyllä saavat tehdä sen niin hiljaa ettei mitään kuulu!

[QUOTE="vieras";27162225]Ei tietenkään haittaa, luonnollisia juttuja ne on ja varmasti mukavaakin välillä eri paikassa kuin kotona pimeässä peiton alla :)[/QUOTE]

On olemas muutaki ku pimiäs peiton alla tai paneminen muiden ihmisten aikana. Jos yhtää mielikuvitus toimii...

• Tykkää
Reactions: as if
Mä sinkkuna majoitan pariskunnat mun omaan makuuhuoneeseen, koska siitä pääsee suoraan kylpyhuoneeseen tarvittaessa. Itse voin ihan hyvin yhden tai kaksi yötä nukkua takka- tai vierashuoneessa. Korvatulpat korviin ja saan nukuttua, vaikka vieraat menisivät yöllä saunaan.

No en haluais että vieraat tulis meille paneskelemaan. Mutta jos on pakko niin toivottavasti edes panevat hiljaa, eivätkä jätä sotkuja sänkyyn/patjalle/missä ikinä nukkuvatkin, niin ei haittaa. Ja jos käyttävät kortsua niin olis tietenkin kiva että ne löytäis tiensä roskiin, monelle tutulle on käyny niin että paneskelevat vieraat on jättäny kortsuja minne sattuu. Hyi saatana.

Minua ei haittaa vieraiden paneskelut, eipä ole kukaan koko yötä pitänyt minua hereillä paneskelun takia. Ja harvoin niin äännekkäästi kukaan kylässä paneskelee, että siitä edes tietäis mitään. Ja jos nyt jotain kuuluis, niin sehän antaa vaan kipinän itselleen kellistää toi oma ukko :p Ja taas mies pääsee sanomaan, että hei toi oli oikea raiskaus :D

Minä olen joutunut todistamaan (=kuuntelemaan) isosiskon ja hänen uuden miehensä paneskelua kun olivat meillä kylässä.
Melkein jäi traumoja,pieni kämppä,eikä itse viitsitty edes vessassa käydä kun olisi pitänyt kulkea ko.pariskunnan ohi.....

Yhteistyössä