Jos teillä olisi yksi lapsi jo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No ei olis. Pääsispähän paaaaljon halvemmalla, kun olis kaikki "oikeanmerkkiset" vermeet valmiina. ;) Niin siis tietty olettaen, että on niitä vanhoja vaatteita ja tavaroita säilyttänyt... :whistle:

Entä jos olet alkuraskaudessa ollut aivan varma että sukupuoli on eri kuin ensimmäisellä ja ostanut esim. vaaleanpunaisia/sinisiä vaatteita, mekon tms. Ja sitten käykin ilmi että tulokas on samaa sukupuolta kuin ensimmäinen.
Tulisiko sitten paha olo vauvan puolesta kun varusteita on tavallaan hankittu toiselle sukupuolelle, eli toista sukupuolta olisi odotettu. :(

Ei missään nimessä, koska olen aina halunnutkin vain tyttöjä.
1 tyttö siis mulla nyt.
Jos tekisin/saisin 4 lasta, toivoisin 4 tyttöä. :D (mutta kun en tee)
Mottoni olkoon: "Ei väliä kumpi tulee, kunhan on tyttö!" :whistle:

No minä luulin raskausajan, että tyttö tulee. Ajattelin tietenkin, että kun on aivan erilainen raskaus kuin eka, niin totta kai se on tyttöraskaus. Poika syntyi. Samassa huoneessa oli tyttölasten äitejä kaksi. Ajattelin kaiholla, että minä olisin niin halunnut tytön. (en tosin ilmeisesti lämpene vauvoille niiden synnyttyä, vaan kuuöun siihen sakkiin, joka hoksaa vähän myöhemmin sen äidin rakkauden suuruuden)

Nyt tuo jamppa on kyllä maan mainion ja rakkain taapero. Ei sillä enää ole väliä, että syntyi pojaksi, mutta petyin kyllä aikoinaan.

Meillä on meidän toiselle pojalle jo nimikin valmiina, että sitä toista poikaa kai vähän odotettaisiinkin :) Vaikkakaan ei minulle ole väliä kumpaa sukupuolta lapsi on, kunhan on terve ja kaikki hyvin.

Ei tod.!
Ja ihan vilpittömästi voin sanoa, että jos saan vielä kolmannen näiden kahden pojan jälkeen, melkein "toivoisin" hänestäkin poikaa :heart:
Mä oon poikavauvafani enkä varmaan osais mitään prinsessajuttuja edes :ashamed:

Mulla oli tosi vahva poikatunne ekasta, silloin mulla kävi outo ajatus päässä, että petynkö, jos hän onkin tyttö. En tietenkään olis oikeesti pettynyt. Kunhan on oma ja aina se toive, että olisi terve =)

Yhteistyössä