jos teillä olis vaikeuksia saada lapsia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Orion-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Orion-

Aktiivinen jäsen
18.05.2007
21 085
4
38
Ja ois vaihtoehtoina muutama kuukausi vyöhyketerapiaa tai yks IVF niin kumman valitsisit?

En tiedä ivf:n hintaa, mut kuitenki lääkkeet jo tekee monta sataa.

Ite maksoin 11 vyöhyketerapiakäynnistä 275-280?. Jossain varmasti maksais enempi.

ivf. vyöhyketerapiasta ei ole mitään takeita. ja lapsettomuuteenkin on useita syitä. paha mennä naisen vyöhyketerapiaan jos miehellä ei ole siittiöitä. tämä siis esimerkkinä :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ivf. vyöhyketerapiasta ei ole mitään takeita. ja lapsettomuuteenkin on useita syitä. paha mennä naisen vyöhyketerapiaan jos miehellä ei ole siittiöitä. tämä siis esimerkkinä :D
Mä ajattelin että tässä oli kysymys sellaisesta lapsettomuudesta johon ei ole löydetty syytä. Vaikka eihän sitä toki aloituksessa lukenut.

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä ajattelin että tässä oli kysymys sellaisesta lapsettomuudesta johon ei ole löydetty syytä. Vaikka eihän sitä toki aloituksessa lukenut.

Juu ajattelin lähtökohdaksi jotain pienempää häiriötä (kuten mulla pcos) tai sit että ei ole mitään syytä löytynyt.

En kumpaakaan, jos on vaikeuksia saada lapsia niin sitten niitä ei tule. Mihinkään hoitoihin en menis/mene.

Minulle gyne määräs teroluteja ja ei, mä en syönyt edes niitä, koska niitä käytetään jossain määrin lapsettomuuteen ja minä en siihen mitään apuja käytä, luonto sen päättää.

Ivf tietenkin, koska vyöhyketerapiasta ei ole osoitettu olevan mitään hyötyä.

Ivf takana ja nyt raskaana. Selittämätön lapsettomuus diagnoosina.

Nyynälle: mikrohedelmöitys on ICSI ja inseminaatio on "kevyempi menetelmä" kuin koeputkihedelmöitys (IVF eli in vitro fertilization)

Riippuu tietysti syystä. Ei mun putkia ainakaan olisi millään terapioilla avattu.
IVF ehdottomasti mulle. ja uskoisin, että oikeesti paras hoito lapsettomuudesta kärsivälle.

Yhteistyössä