Jos Tallinnassa vain 4 tuntia ,onko muita kun Merekeskus?

  • Viestiketjun aloittaja Turisti
  • Ensimmäinen viesti
Ei siellä kannata taksilla ajella ellei välttämättä halua. Satamasta kävelee 10 min Virukeskukseen tai vanhaan kaupunkiin. Viruhotelli näkyy hyvin satamaan ja sen suuntaan kun kävelee niin pääsee Virukeskukseen.

Tupakkakartsat on Tallinnassa 10 ? halvempia kuin Viking Linen XPRS:lla. Muiden laivojen tupakoiden hintoja mä en tiedä, mutta jos tuolla XPRS:lla menee niin tupakat ainakin kannattaa tuoda maista.
 
nelly
viikonloppuna oltiin ja kallista siel kyllä on. se prinsess on kyl mukava laiva. iso ja uusi. tallinassa ite käytiin vaan merekeskuksessa mut jos ollaan yötä niin käydään aina vanhassa kaupugissa kun se on niin ihana!!

harmi kun virolaiset ite pilaa ton niiden suosion matkailumaana kun ahneuksissaan ovat hintoja niin paljon nostaneet.

laivalla oli viinakset vähän halvempia, esim lonkero 16,90. karkit oli taa sika kalliita.

mut vanhaa kaupunkia ehdottomasti suosittelen.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja :o:
AP: mitkä asiat sua kiinnostaa? Harrastatko esim. käsitöitä? Mitä haluaisit edullisemmin Tallinnasta ostaa?
astiat esim.kiinnostais,ja lastenvaatteet(esim.lindex).ja kaikki kodin sisustukseen liittyvät,esim.verhot :)
 
6 kertaa Tallinnassa käynyt
Alkuperäinen kirjoittaja Lumivalkoinen:
Mä menisin Rimiin jonka kanssa samassa rakennuksessa mm. viinakauppa, Seppälä ja Hesburger. Ihan sataman liepeillä.
Riippuu toki siitä mitä aiot ostaa.
peesailen tätä. Ja kerkee vielä nopsaan vanhaan kaupunkiin syömään.
 
miä vaan
Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:
Ei siellä kannata taksilla ajella ellei välttämättä halua. Satamasta kävelee 10 min Virukeskukseen tai vanhaan kaupunkiin. Viruhotelli näkyy hyvin satamaan ja sen suuntaan kun kävelee niin pääsee Virukeskukseen.

Tupakkakartsat on Tallinnassa 10 ? halvempia kuin Viking Linen XPRS:lla. Muiden laivojen tupakoiden hintoja mä en tiedä, mutta jos tuolla XPRS:lla menee niin tupakat ainakin kannattaa tuoda maista.
Ai onko tupakka tullut hinnoiltaa näin ales?
Me käytiin noin reilun kuukausi siten juuri tuolla XPRS:llä matkattiin ja silloin oli ainakin tupakka halvempaa laivassa kuin maissa.
Esim.siinä terminaalin viinakaupassakin makso silloin kartonki 25e kun laivalla alle 20e
ja jostain muualtakin tuo ukko katsoi niitä hintoja ja kalliimpaa oli ne tupakit silloin siis maissa.
 
miä vaan
Lisään myös sen että en itsekään menisi vanhaan kaupunkiin taxilla;)
sinne kävelee todella nopeasti eli ei siis mitään järkeä hypätä taxiin;)
Itse olen vanhasta kaupungista tuonut komeita kukka-asetelmia,hyvin on matkan kestäneet,saa todella halvalla todella ihania.
 
Lumivalkoinen
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
millanen ostospaikka tuo rimi on?en oo käyny ko.kaupassa koskaan...:)
mitä kaikkee siel siis on?
Rimi oli ennen Citymarket joten sellainen mutta ei vaatteita tai kenkiä. Enimmäkseen ruokaa ja juomaa (sieltä saa myös viinaksia)
Jotain taloustavaraa, kippoja ja kuppeja.
 
kotkot
Alkuperäinen kirjoittaja Lumivalkoinen:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
millanen ostospaikka tuo rimi on?en oo käyny ko.kaupassa koskaan...:)
mitä kaikkee siel siis on?
Rimi oli ennen Citymarket joten sellainen mutta ei vaatteita tai kenkiä. Enimmäkseen ruokaa ja juomaa (sieltä saa myös viinaksia)
Jotain taloustavaraa, kippoja ja kuppeja.
Riippuu missä rimissä käy;) ülemisten Rimissä on vaatteitakin:)siis ihan siinä marketin pulella.

Viking XPRS:ällä maksaa muuten olut laatikko (5,2 eli nelosta) 16e
tupakan hintaa en löytänyt
 
gg
satamassa on nykyään omia tallinkin takseja kannattaa mennä niillä luotettavia kaikissa autoissa on mittarit satamasta keskustaa noin 5? pari viikkoa sitten oltiin reissussa
 
Me ollaan keretty siinä neljässä tunnissa juuri tuolla princess laivan risteilyllä käydä vaikka missä. Taksilla sinne virukeskuksen nurkille vaan ja eipä muuta kun kauppoja läpi käymään :wave:
 

Yhteistyössä