:o
AP: mitkä asiat sua kiinnostaa? Harrastatko esim. käsitöitä? Mitä haluaisit edullisemmin Tallinnasta ostaa?
astiat esim.kiinnostais,ja lastenvaatteet(esim.lindex).ja kaikki kodin sisustukseen liittyvät,esim.verhotAlkuperäinen kirjoittaja :o:AP: mitkä asiat sua kiinnostaa? Harrastatko esim. käsitöitä? Mitä haluaisit edullisemmin Tallinnasta ostaa?
peesailen tätä. Ja kerkee vielä nopsaan vanhaan kaupunkiin syömään.Alkuperäinen kirjoittaja Lumivalkoinen:Mä menisin Rimiin jonka kanssa samassa rakennuksessa mm. viinakauppa, Seppälä ja Hesburger. Ihan sataman liepeillä.
Riippuu toki siitä mitä aiot ostaa.
Ai onko tupakka tullut hinnoiltaa näin ales?Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:Ei siellä kannata taksilla ajella ellei välttämättä halua. Satamasta kävelee 10 min Virukeskukseen tai vanhaan kaupunkiin. Viruhotelli näkyy hyvin satamaan ja sen suuntaan kun kävelee niin pääsee Virukeskukseen.
Tupakkakartsat on Tallinnassa 10 ? halvempia kuin Viking Linen XPRS:lla. Muiden laivojen tupakoiden hintoja mä en tiedä, mutta jos tuolla XPRS:lla menee niin tupakat ainakin kannattaa tuoda maista.
Rimi oli ennen Citymarket joten sellainen mutta ei vaatteita tai kenkiä. Enimmäkseen ruokaa ja juomaa (sieltä saa myös viinaksia)Alkuperäinen kirjoittaja minä:millanen ostospaikka tuo rimi on?en oo käyny ko.kaupassa koskaan...
mitä kaikkee siel siis on?
Riippuu missä rimissä käy ülemisten Rimissä on vaatteitakinsiis ihan siinä marketin pulella.Alkuperäinen kirjoittaja Lumivalkoinen:Rimi oli ennen Citymarket joten sellainen mutta ei vaatteita tai kenkiä. Enimmäkseen ruokaa ja juomaa (sieltä saa myös viinaksia)Alkuperäinen kirjoittaja minä:millanen ostospaikka tuo rimi on?en oo käyny ko.kaupassa koskaan...
mitä kaikkee siel siis on?
Jotain taloustavaraa, kippoja ja kuppeja.