Jos tästä tykkää yksikään teistä, siivoan keittiön putipuhtaaksi puolessa tunnissa!

  • Viestiketjun aloittaja Ulriika
  • Ensimmäinen viesti
no
mulla jää lähes aina pöytä pyyhkimättä kun inhoon sitä... ruuat kaappiin ja astiat altaaseen tai jopa koneeseen, mutta pöytä jää törkyseks.. tykkään siististä mutten jaksa itse siivota = huono yhtälö
 
Ulriika
No huhhuh, lisittepa nähneet meidän keittiön puoli tuntia sitten ja nyt pulen tunnin jälkeen. Ainut mitä en ehtinyt, oli lattian lakaisu ja työpöydän loppuun siistiminen. Kävi kuntoilusta *pyyhkii hikeä otsalta* ja ihan vain sen takia, etten joutuisi tykänneille tuottamaan pettymystä :D Meillä kun keittiö on aivan järkyttävä läävä AINA, ja huomenna tulee virallinen vieras, joten oli pakko ottaa itteä niskasta kiinni. En olis saanut tätä aikaiseksi ilman tätä höpsöä aloitusta :D:D
 
ap
Hei! Ap täällä taas. Jos tästä edelleenkin tykkää yksikään teistä, siivoan keittiön 45 minuutissa! Tulen sitten taas kertomaan, kuinka täällä kiiltää. Mulla nyt ei vain ole energiaa siivota, joten kokeilen taas tätä, sillä tämä tepsi viimeksi :D Meillä tosiaan on tosi sotkuista TAAS.
 

Yhteistyössä