jos täällä kysyy jotain miksi ihmiset alkaa kommentoimaan,eikä edes vastaa siihen kysymykseen mikä esitetään,ärsyttävää!

  • Viestiketjun aloittaja surullinen
  • Ensimmäinen viesti
kk
Kysyitkö tuolla miten saa lapsen syömään ja keskustelemaan, ikää 4?
Koska siihen kysymykseen ei ole selkeää vastausta!!! Siihen ei ole yhtä keinoa, että tee nain, niin kaikki toimii. Lasten kanssa ei ikinä ole yhtä oikeaa tapaa ja vastausta!
Mitä jos opettelisit tekee lyhyemmän otsikon, ja kysyt vast varsinaisessa teksissä.
Näiden kahden kyssäris perusteella totean, että kyllä, sulla taitaa hirttää kii turhan helposti, joten vika ei ole lapsessa vaan....
 
mielipide
Tää on enemmän mielipidepalsta ja ajankulua... Kuulumisten vaihtoa ja vähän irrottautumista arjen keskellä, näin mä veikkaan :)

On paljon perhepalstoja joissa keskustellaan ihan asioista eikä keskustelijoista... Katsele sieltä! Vastaukset on sisällökkäitä mutta varmaan tulee hitaammin kuin täällä. Valmiitakin keskusteluja löytyy yleensä aiheesta kuin aiheesta

Ja jos sulla on oikea ongelma, lue tietoa asiantuntijoiden artikkeleista, kai ne aina parasta tietoa on! Google on hyvä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja VictoriaI:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no voi hyvän tähen... älä kysy täältä silloin. Tää on keskustelupalsta ja jokainen aloitus aiheuttaa KESKUSTELUA.
Sekin on keskustelua kun vastataan siihen mitä kysytään.
Joo, mutta useinhan tää lähtee sitte ryöpsyämään näin, kuten sinäkin kommentoit minun viestiäni... ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joo, mutta useinhan tää lähtee sitte ryöpsyämään näin, kuten sinäkin kommentoit minun viestiäni... ;)
Aivan mutta tässä ketjussa ei kysytä sitä mitä ap. kysyi toisessa ketjussa.Ja pakkohan sun kommenttiin oli vastata.Koska tuo oli älytöntä sanoa noin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja VictoriaI:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joo, mutta useinhan tää lähtee sitte ryöpsyämään näin, kuten sinäkin kommentoit minun viestiäni... ;)
Aivan mutta tässä ketjussa ei kysytä sitä mitä ap. kysyi toisessa ketjussa.Ja pakkohan sun kommenttiin oli vastata.Koska tuo oli älytöntä sanoa noin.
Mistä tiedät mitä ap on aiemmassa kysynyt, vai liekö vaan yleisesti heitti ilmaan tuon ajatuksen?

Miten niin on älytöntä vastata että täältä ei kannata silloin kysyä jos haluaa eksaktin vastauksen johonkin asiaan? Täähän on nimenomaan ajanvietettä ja valitettavasti kun tänne nyt voi kuka tahansa kirjoittaa mitä vaan...ei siis mikään asiantuntijaraati joiden tehtävänä on vaan vastata kun kysytään, vaan sekalainen sakki ihmisiä jotka kukin ovat täällä heilumassa ihan omin tarkoitusperineen.

Eli niin kuin "mielipide" tossa kirjoitteli, kannattaa melkein kysyä jostain muualta jos oikeesti vastauksen haluaa. Jos muuten vaan viettää aikaa niin sehän täällä sujuu mainiosti. :)
 
on sekin ärsyttävää, et joku kyselee jotain ja sit ei itse kommentoi ketjua enää millään tapaa. Siis esim.-otsikoita, mihin ei jakseta enää itse vastata: "Apua olenko raskaana/Sanokaa mulle olenko raskaana" tai "meidän lapsukainen sai nimen sejase" tai "mitä teen miehen kanssa kun se hakkaa/juo viinaa/ pettää".
Ja tää on mun mielipide, et kannattas joskus vastata siihen alkuperäiseen itse aloittamaansa keskusteluketjuun.
 
Ihmettelen ihmisiä jotka palstalla nöksähtää helposti, nimittelee toisia ja väittelee jostain henkilökohtaisuuksista eikä itse asiasta... Minkälaisia he oikein siviilissä mahtaa olla? Kärjistyykö tuo piirre just täällä vai onko he irl niin pikkusieluisia, väittelynhaluisia ja mahdottomia kuin vaikuttaa? Esim. omia lapsiaan ja miehiään kohtaan? Hui...

Olipa kiva kommentoida, kun oikeesti aina tätä mietin, ei pahalla kellekään ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niin minäkin ja toivottavasti sinä fiksumpana ihmisenä ymmärsit pointtini tosta aiemmasta viestistä. t. älytön palstailija
Olen kaukana fiksuudesta.En tarkoittanut että sinä olet älytön.Mun pitäisi varmaan mennä takas sänkyyn. :|
 

Yhteistyössä