Mikä on nyt kysymys, kun tuo kysymysmerkki on tuossa?Alkuperäinen kirjoittaja surullinen:
Sekin on keskustelua kun vastataan siihen mitä kysytään.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no voi hyvän tähen... älä kysy täältä silloin. Tää on keskustelupalsta ja jokainen aloitus aiheuttaa KESKUSTELUA.
Joo, mutta useinhan tää lähtee sitte ryöpsyämään näin, kuten sinäkin kommentoit minun viestiäni...Alkuperäinen kirjoittaja VictoriaI:Sekin on keskustelua kun vastataan siihen mitä kysytään.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no voi hyvän tähen... älä kysy täältä silloin. Tää on keskustelupalsta ja jokainen aloitus aiheuttaa KESKUSTELUA.
Aivan mutta tässä ketjussa ei kysytä sitä mitä ap. kysyi toisessa ketjussa.Ja pakkohan sun kommenttiin oli vastata.Koska tuo oli älytöntä sanoa noin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joo, mutta useinhan tää lähtee sitte ryöpsyämään näin, kuten sinäkin kommentoit minun viestiäni...
Onko älytöntä = idioottia?Alkuperäinen kirjoittaja VictoriaI:Koska tuo oli älytöntä sanoa noin.
No silloin olisin voinut sanoa idiootiksi.Mutta kun en tarkoittanut sitä.Miksi pitää alkaa vääntelee jonkun sanoja?Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:Onko älytöntä = idioottia?
Mistä tiedät mitä ap on aiemmassa kysynyt, vai liekö vaan yleisesti heitti ilmaan tuon ajatuksen?Alkuperäinen kirjoittaja VictoriaI:Aivan mutta tässä ketjussa ei kysytä sitä mitä ap. kysyi toisessa ketjussa.Ja pakkohan sun kommenttiin oli vastata.Koska tuo oli älytöntä sanoa noin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joo, mutta useinhan tää lähtee sitte ryöpsyämään näin, kuten sinäkin kommentoit minun viestiäni...
No onko älytön sitten sama kuin ei älyä ollenkaan?Alkuperäinen kirjoittaja VictoriaI:No silloin olisin voinut sanoa idiootiksi.Mutta kun en tarkoittanut sitä.Miksi pitää alkaa vääntelee jonkun sanoja?Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:Onko älytöntä = idioottia?
Niin minäkin ja toivottavasti sinä fiksumpana ihmisenä ymmärsit pointtini tosta aiemmasta viestistä. t. älytön palstailijaAlkuperäinen kirjoittaja VictoriaI:Minä olen asiani tähän ketjuun sanonut.En ala tästä jankuttamaan.
Olen kaukana fiksuudesta.En tarkoittanut että sinä olet älytön.Mun pitäisi varmaan mennä takas sänkyyn. :|Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin minäkin ja toivottavasti sinä fiksumpana ihmisenä ymmärsit pointtini tosta aiemmasta viestistä. t. älytön palstailija