Jos tää on sikainfluenssaa niin aika kova tauti on

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuisku77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tuisku77

Aktiivinen jäsen
16.01.2005
7 497
0
36
Jos tää on sikainfluenssaa niin aika kova tauti on mutta en kadu, ettei otettu rokotetta.

Viidestä perheenjäsenestä kolme kipeänä: mies tuli la, minä eilen ja kuopus 3v viime yönä.

Kaikilla alkoi korkealla kuumeella ja sitten tuli kova, kuiva yskä ym.

Viimeksi muokattu:
mies oli siis eilen lääkärillä ja sikaa epäili. ei tavallisesta flunssasta näin kamala olo ole. Harmi vaan, kun kumpikaan vanhemmista ei jaksaisi nyt lapsia hoitaa ja toi murkkuikäinenkin tuossa vaan huutaa.. Onneksi koulu alkaa ysiltä =)

[QUOTE="jjjjj";22929241]Joo, paitsi kotiäidin on pakko jaksaa kipeänäkin. mitä muuta voi?[/QUOTE]

Kannattais sit varmaan tuhlata se vähäkin jaksaminen siihen kotiäiteilyyn eikä nörttäämiseen. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;22929303:
Niin tai olis kannattanut etukäteen vähän vielä miettiä sitä perheen perustamistakin ja etenkin lasten hankintaa.... :D

En ollut ap, totesin vain että se on jaksettava hoitaa lapset jopa 38-39 kuumeessa voimattomana kun toinen ei saa saikkua. :) Näin se vaan on, pakkoko on joka kerta olla noin helvetin ilkeä?

[QUOTE="jjjj";22929324]En ollut ap, totesin vain että se on jaksettava hoitaa lapset jopa 38-39 kuumeessa voimattomana kun toinen ei saa saikkua. :) Näin se vaan on, pakkoko on joka kerta olla noin helvetin ilkeä?[/QUOTE]

En minä oo ilkee. Mä vaan vitsailen palstan ilkeydellä. Toi "olisko vähän pitäny miettiä ennenku niitä lapsia hankkii" kun on ratkaisu kaikkiin ongelmiin. Ihan kuin edeltävät majurin ja ihanaisenkin kyräilyt....

Meillä oli vuosi sitten kuopuksella sikainfluenssa. Kuume oli korkee, mutta hyvin tuo plikka pärjäsi eikä vaikuttanut sen kipeämmältä mitä normaalistikaan kipeänä lapset on. Muu perhe säästy pelkällä yskällä. Rokotteita ei ole otettu eikä oteta.

Ei tarvii kilahtaa, mutta ihan oikeesti musta ei silloin oo TOSI kiepä jos jaksaa notkua koneella vaikka ois muutakin jaksettavaa. Voi olla vähän kipeä, mutta tosi kipeet tekee jotain muuta.

Lapsilla oli reilu vuosi sitten sikainfluenssa, ja ei se keskivertoflunssaa kummempi heillä ollut. Minuun ei tarttunut, eikä mieheen, vaikka meitä ei ole rokotettu.

Viddumaista oli vain se, että molemmille iski kurkunpääntulehdus samaan aikaan, ja se vaati pari päivystyskäyntiä. Mutta melkein ainahan noille tulee laryngiitti infektioiden yhteydessä.

Vittu sä mikään kipee ole, jos oikeesti olisit kipee niin et sä palstalla jaksaisi roikkua, joten lopeta turha valitus

Kyllä mä roikuin netissä kun mulla oli sikaflunssa.
Asuin silloin yksin ja oli pakko pysyä yö hereillä. En uskaltanut nukahtaa kun hengitys oli muutenkin tosi tuskaista (limaa oli ihan kamalasti). Mä sitten surffasin siellä ja täällä. Ääntä ku ei tullut yöllä, niin kirjoitin lääkärille tiedot paperille. Olisin soittanut toki ambulanssin, mutta en tullut ääntä. Kuume oli tosi korkea ja höyryhengityksellä sain vähän apua, kun sain limaa pois pikkasen. Aamulla ääntä lähti sen verran, että sain taksille annettua osoitteen ja kiitos sanaa en enää saanut kuuluviin. Taksiin taas paperin kera.

Miehet kun on kipeitä, niin ovat pikkuisestakin flunssasta peiton sisällä tekemässä kuolemaa :whistle:

Hävisin välis tekeen nakkikeittoa ja huilaan pienimmäisen kans. Oksentaminenkin alkoi mulla. Olipas muuten tullut tosi ilkeitä viestejä :'( Mä oon läppärin kanssa sängyssä, koska pysyttävä hereillä. Myös keskimmäinen, 4,5v tuli kuumeeseen. Muksut heräsivät jo aamulla klo 5.30 :/

Sairaanhoitaja soitteli juuri kuulumisia ja sanoi, että on varmasti influenssaa koska näin rajuna tuli. Joko sikaa tai sitä jotain uutta. Mua ahistaa kovasti keuhkoputkesta, ja miestäkin pistelee. Huomenna uudelleen lääkäriin.

Kävin tyttären kanssa lääkärissä, kun en saanut oikein henkeä. Varmistui influenssaksi + keuhkoputkentulehdukseksi molemmilla. Huomenna vien 4v pojankin lääkäriin, kun on kans aika kipeä. Kotiintullessa kuume oli 39,4. Nyt pitää vaan huilia, mies vaan ei usko että pystyn siihen.. Epäilee mulla adht:a.. :whistle:

Uusimmat

Yhteistyössä