Jos syöt Kiiwi hedelmää niin mikä maku sinulle tulee suuhu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuleeko teille
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joka kerta tulee se maku, mut ei aina niin vahvana. Onkohan tässä joku sukuvika juttu kun mun sisko puhui kanssa että sille tulee sellainen kalamainen maku kanssa kiiwistä suuhun. Ei kaikki ole voinut olla pilaantuneita. En syö kiiwiä muuten kuin esim. jos ne on kakussa koristeena tai jos laitan kakkuun kosristeeksi niin siinä samalla voin napata yhden siivun tai hedelmasalaatissa. Kokeilen aina kun mahdollista,että vieläkö sama maku tulee :)

Nii ja kaupassa just katsoin niin siellä oli kirjoitetti kiiwi, en tiedä sit mikä on oikea tapa,mut eipä sillä nyt mitään väliä ole.

Voihan teillä sitten olla suussa jotain häikkää, jos on suku vika :D Minä ja mieheni(ja kuulemani mukaan aika moni muukin) olemme yliherkkiä pinjansiemenille. Pari kun pistää suuhunsa, niin kaikki maistuu pas***le pari päivää :x

Minusta se maistuu melko samalle kuin mansikat.. siis hyvältä! Olen aina miettinyt että maistuukohan muidenkin mielestä kiiwit mansikoille? Näköjään ei :D

Ei maistu munkaan suussa kala, vaan ehkä vähän karviaismarjan tyyppinen maku. Mutta tomaatit maistuu mun suussa usein kalalta. sillä kuulemma saattaa olla jotain tekoja käytettyiden lannoitteiden kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;24740982:
Voihan teillä sitten olla suussa jotain häikkää, jos on suku vika :D Minä ja mieheni(ja kuulemani mukaan aika moni muukin) olemme yliherkkiä pinjansiemenille. Pari kun pistää suuhunsa, niin kaikki maistuu pas***le pari päivää :x

:)

Yhteistyössä