Jos syö illalla myöhään, miksi aamulla/aamupäivällä tulee nälkä TOSI nopeasti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja OUTOA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

OUTOA

Vieras
En ole IKINÄ syönyt aamupalaa, ruokaa vasta siinä 11-13 aikaan. AINA kun olen illalla 21-22 aikaan syönyt, niin seuraavana päivänä on aivan hillitön nälkä jo aamulla, siis sellainen, että olis pakko jo ruokaa saada.

Jos taas ei syö illalla, niin pärjää hyvin klo 15 astikkin syömättä

Mulla ainakin nälkä menee jonkinajan päästä ohi, jos ei syö. Varmaan silloin, kun syö illalla vähän aikaisemmin, kerkeää se "nälkäaika" olla silloin kun vielä nukkuu. Jos syö myöhään illalla, niin se kova näläntunne on päällä juuri siihen aikaan, kun herää.

Sama homma!! Jos jotain hiukopalaa ottaa illalla, niin aamusta on kahta kauheampi nälkä. Ilman iltapalaa pärjää aamunkin ilman pöperöä, ja voi syödä myöhemminkin.

Mä oon huomannut saman että jos syö illalla just ennen nukkumaan menoa niin aamulla on kauhea nälkä. Mut jos menee nukkumaan kun on pieni nälkä niin ei aamulla oo nälkä ollenkaan. Johtusko jotenkin ruuansulatuksen toiminnasta. Kun syö illalla niin se ruuansulatus työskentelee yön ja vaatii lisää kun vatsa tyhjä. Kun se on pitempään tyhjänä niin se "vaikenee" ja ei vaadi heti aamusta lisää. Tosin itse syön kyllä aamulla heti ensimmäiseksi oli nälkä tai ei. Muuten iskee tosi nopeesti huono-olo.

Yhteistyössä