Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:...niin kuinka nopea se on silloin ollut???
Siis kyselen ihan mielenkiinnosta ja kun huomasin tuosta toisesta ketjusta että sellaisia on ollut aika usealla täälä...
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Minä olin ekassa synnytyksessä suoraan sairaalassa auki jo 5 cm ja 7 cm kohdalla kätilö kysyi että otanko epiduraalia. Otin, koska se "kuului" ottaa. Tässä toisessa mieti jo etukäteen, etten ota mitään ja kun menin sairaalaan tarkistukselle olin jo valmiiksi 6 cm auki. Eli ei varmaan olisi ehditty antaakaan, vaikka olisin halunnut. Varma en ole, mutta näin luulen.
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja vicy:...niin kuinka nopea se on silloin ollut???
Siis kyselen ihan mielenkiinnosta ja kun huomasin tuosta toisesta ketjusta että sellaisia on ollut aika usealla täälä...
Kaveri ehti olla 45min synnärillä kun poika oli jo maailmassa, eikä saanu kivunlievitystä.
Alkuperäinen kirjoittaja kiukku harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja vicy:...niin kuinka nopea se on silloin ollut???
Kaveri ehti olla 45min synnärillä kun poika oli jo maailmassa, eikä saanu kivunlievitystä.
Mulla sama homma. Kesken epiduraalin laiton piti alkaa ponnistamaan..