K
kuuluu mulle
Vieras
...kaverina jokainen kummin kaiman veljen vaimo, jolle sinut on esitelty exän sukujuhlissa yli 10 vuotta sitten niin täytyykö sun vielä olla niin tyhmä, että revittelet jokaikisen suhdekuviosi kaikkien näkyville? Etenkin, kun sinulla on ikää jo yli 30v eli et ole täysin teini?
Eikö sinne voi jättää laittamatta parisuhdestatusta, jotta ei pitäisi jokaisen riidan jälkeen olla "sinkku" tai väärin sanotun sanan jäljiltä "vaikeasti selitettävässä parisuhteessa" tai ihanan illan myötä jälleen "parisuhteessa"? Ja etenkin, jos sinulla on lapsia niin pitääkö jokainen yhden illan juttukin merkitä "parisuhteeksi" ja kahden tai ehkä jopa kolmen päivän jälkeen taas kuuluttaa olevansa "sinkku"?
Eikö sinne voi jättää laittamatta parisuhdestatusta, jotta ei pitäisi jokaisen riidan jälkeen olla "sinkku" tai väärin sanotun sanan jäljiltä "vaikeasti selitettävässä parisuhteessa" tai ihanan illan myötä jälleen "parisuhteessa"? Ja etenkin, jos sinulla on lapsia niin pitääkö jokainen yhden illan juttukin merkitä "parisuhteeksi" ja kahden tai ehkä jopa kolmen päivän jälkeen taas kuuluttaa olevansa "sinkku"?