Jos sulla olis tilillä vaan 20e rahaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hetken verran köyhä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hetken verran köyhä

Vieras
Jolla pitäisi ostaa kahdelle aikuiselle ja 11kk lapselle ruokaa viikoksi, mitä ostaisit?

Kaapeista löytyy nyt porkkanoita, spagettia, risottiriisiä, kuiva-aineksia, leivonta-aineita, tölkki papuja, purkki tonnikalaa, leivänpäällisiä, voita, korppujauhoja.
Pakkasesta taas herne-maissi-paprikaa 2 pussia ja yks vihannessekoitus + lapselle jauhelihaa ja broileria. Antakaas vinkkejä mitä te ostaisitte. Lihatuotteet voi jättää pois koska me aikuiset syödään pääasiassa kasvisruokia.

Eräs henkilö,joka aikoinaan kulki siskonsa kanssa niinku olis hänen tyttöystävänsä. En tiedä tapahtuiko mitään heidän välillään. Nyt tämä samainen ihminen kulkee sisarensa lapsien kanssa ympäri kyliä. Mietin vain itsekseni onko edes luotettava ,koska aikoinaan oli siskonsa kanssa sutinaa. Antaisitteko itse lapsenne kulkea ko. henkilön kanssa?

[QUOTE="SutsiSatsi";26850302]Eräs henkilö,joka aikoinaan kulki siskonsa kanssa niinku olis hänen tyttöystävänsä. En tiedä tapahtuiko mitään heidän välillään. Nyt tämä samainen ihminen kulkee sisarensa lapsien kanssa ympäri kyliä. Mietin vain itsekseni onko edes luotettava ,koska aikoinaan oli siskonsa kanssa sutinaa. Antaisitteko itse lapsenne kulkea ko. henkilön kanssa?[/QUOTE]
Minä ostaisin hänelle maitoa ja perunoita. Ehkä myös papuja ja jotain leivontatarvikkeita, joista voi tehdä sämpylöitä helposti itse.

• Tykkää
Reactions: Sisar Ponteva

Yhteistyössä